Brännbollsträet är precis bakom din gubbe när du börjar Home Run Contest..
Ssbm Home-run-contest
OK tack :)
ska testa och se vad jag får nu
Längsta hitils för mig är 19,2
↗ till inläggetVet du ens hur man slår med brännbollsträet? Gör en smashattack med den...Så kommer du iaf över 50 feet...=)OK tack :)
hur i hela ******* slår man 2000 med ganondorf?!
↗ till inläggetöh....Tar du inte i lite väl nu? Inte kan man väl slå så långt....Dessutom... Är det nödvändigt att slå så långt...? Det räcker med 450 feet...hur i hela ******* slår man 2000 med ganondorf?!
Men vad är bat-drop-tekniken??
↗ till inläggetDet är när man typ kastar träet på påsen .. :gitarr:Men vad är bat-drop-tekniken??
Men hur ska man kasta slagträet då? påsen åker utanför när jag kastar :huh:
↗ till inläggetDu kanske ska stå på höger sida om påsen när du kastar....Så påsen åker tills det tar slut och studsar tillbaka.....äsch...har ingen aning..Men hur ska man kasta slagträet då? påsen åker utanför när jag kastar :huh:
↗ till inläggetOch vad är en smach attack för nåt?OK tack :)
När man trycker/drar spaken åt vänster lr höger och trycker på A knappen samtidigt,då laddar man smash attacken..
Ja, men dock så står redan sån där smörja i manualen...
OK nyss fick jag 170 nåt :)
Då var jag roy först slog jag upp den sen ladda jag och slog allt vad det gick
Men det är skit svårt att slå upp den 2 gånger eller mer som dom gör på filmen på första siadn med roy
Kan ett väldigt enkelt sätt att få iväg säcken.. Välj Dr.Mario.... Använd B-höger så många gånger du hinner, och slå sedan iväg den med brännbollsträet..
Hur långt kommer man ungefär slå då?
Nu kom jag på vad Roy gör på Filmen Dino visa, eller min kompis kom på det
Han slog 221 m
Hur ändrar man till Feet? (eller vad det heter)
↗ till inläggetDet står i feet..... När påsen har landat stod det hur många feet du fick... Det står inget om meter...Nu kom jag på vad Roy gör på Filmen Dino visa, eller min kompis kom på det
Han slog 221 m
Hur ändrar man till Feet? (eller vad det heter)
JO för mig står det M
Och det är väll meter?
↗ till inläggethuh.... För mig står det feet.... konstigt....JO för mig står det M
Och det är väll meter?
Är det nån annan det står M för?