💬
Logga in
Fuska.se

Världens Våldsammaste Spel Gta Lr

13 svar · startad

vilket spel tror du är världens våldsammaste spel. gta san... eller the getaway :D

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Det finns flera våldsamma spel

Senast ändrad:

det va nåt spel som va förbjudet som jag såg på nyhetarna man slog ner nån så dom bara lå där å skrek sen tog man bensin å helde på han å sen så kastadet man en tendsticka å et så as verkligt ut.... och så var det massor av mer saker dom visade

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

det va nåt spel som va förbjudet som jag såg på nyhetarna man slog ner nån så dom bara lå där å skrek sen tog man bensin å helde på han å sen så kastadet man en tendsticka å et så as verkligt ut.... och så var det massor av mer saker dom visade

De heter postal... skit roligt
27 Mar 2005
Nivå 3 · Lärling

the getaway är våldsammaste spelet för att det är bättre grafik man kan ta gisla och han halltar när han blir skuten

28 Mar 2005
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

the getaway är våldsammaste spelet för att det är bättre grafik man kan ta gisla och han halltar när han blir skuten

Spelet blir inte våldsamare för grafiken eller att man kan ta haltar då man blir skjuten.

Nivå 2 · Novis

The Postal har jag hört är det våldsammaste

Nivå 1 · Novis

sa är det

Nivå 7 · Fuskare

men iallafall, tycker ni att gta e väldigt våldsamt så har ni aldrig spelat något siktigt våldsamt!

29 Mar 2005
Nivå 2 · Novis

postal 2 ^^ fast det är kul :P

slå av huvuden med en spade

tända på en dansklubb o sånt:P

30 Mar 2005
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

The Postal har jag hört är det våldsammaste

Har inte sett det spelet, men kanske det är så? Men iaf så på Gateway omslaget så finns alla "rutor" som står att det innehåller våld, knark etc.
Nivå 2 · Novis

Klart att det är våldsamt, men mkt styr man ju själv!

Nivå 2 · Novis

På min kompis gta sa förpackning så står det typ : Varning, innehåller extremt våldsamt innehåll. Bör inte användas av personer under 18 år.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

På min kompis gta sa förpackning så står det typ : Varning, innehåller extremt våldsamt innehåll. Bör inte användas av personer under 18 år.

*ironiskt*Nähä??Jaså, det visste inte jag?? <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in