vilket spel tror du är världens våldsammaste spel. gta san... eller the getaway :D
Världens Våldsammaste Spel Gta Lr
Det finns flera våldsamma spel
det va nåt spel som va förbjudet som jag såg på nyhetarna man slog ner nån så dom bara lå där å skrek sen tog man bensin å helde på han å sen så kastadet man en tendsticka å et så as verkligt ut.... och så var det massor av mer saker dom visade
↗ till inläggetDe heter postal... skit roligtdet va nåt spel som va förbjudet som jag såg på nyhetarna man slog ner nån så dom bara lå där å skrek sen tog man bensin å helde på han å sen så kastadet man en tendsticka å et så as verkligt ut.... och så var det massor av mer saker dom visade
the getaway är våldsammaste spelet för att det är bättre grafik man kan ta gisla och han halltar när han blir skuten
↗ till inläggetthe getaway är våldsammaste spelet för att det är bättre grafik man kan ta gisla och han halltar när han blir skuten
Spelet blir inte våldsamare för grafiken eller att man kan ta haltar då man blir skjuten.
The Postal har jag hört är det våldsammaste
sa är det
men iallafall, tycker ni att gta e väldigt våldsamt så har ni aldrig spelat något siktigt våldsamt!
postal 2 ^^ fast det är kul :P
slå av huvuden med en spade
tända på en dansklubb o sånt:P
↗ till inläggetHar inte sett det spelet, men kanske det är så? Men iaf så på Gateway omslaget så finns alla "rutor" som står att det innehåller våld, knark etc.The Postal har jag hört är det våldsammaste
Klart att det är våldsamt, men mkt styr man ju själv!
På min kompis gta sa förpackning så står det typ : Varning, innehåller extremt våldsamt innehåll. Bör inte användas av personer under 18 år.
↗ till inlägget*ironiskt*Nähä??Jaså, det visste inte jag?? <_<På min kompis gta sa förpackning så står det typ : Varning, innehåller extremt våldsamt innehåll. Bör inte användas av personer under 18 år.