Tack för tipset. Men varför säljer dom sånt när det kletar måntro? :blink:
dom är ju så :evil:
Tack för tipset. Men varför säljer dom sånt när det kletar måntro? :blink:
dom är ju så :evil:
↗ till inläggetMen man ska inte använda fingrarna. Liksom det var nått med fingrarna som gjorde att det kunde bli repor.Måste vara jobbigt.Jag har eb liten duk jag brukar torka av små fingertryck o.s.v.
sätt nån plast över skärmen som man kan se genom. man behöver typ aldrig ta av den... och det blir inga repor på skärmen heller... tror jag...
tack endå
Haha, :lol: *garvar*. Jag kan tänka mig att någon sitter och skrapar bort "klet" från sitt ds med en kniv. Men det är dåligt att det kletar av sig. Dålig kvalité men man ska väl inte ta bort skydden heller? ;) Kanske var någon annan tillverkare än nintendo..
↗ till inläggetVar finns dom?man kan köpa en tun film plast som är statiskt laddad.
Man måste själv klippa till den men den kletar inte
det som är meningen när du köper skydd är att så fort det blir dåligt ska du ta bort det och setta på ett nytt!!! :evil:
↗ till inläggetdet som är meningen när du köper skydd är att så fort det blir dåligt ska du ta bort det och setta på ett nytt!!! :evil:
tror jag också
men du som starta tack för tipset
↗ till inläggetmm det undrar jag också :gitarr:man kan köpa en tun film plast som är statiskt laddad.
Man måste själv klippa till den men den kletar inte
stäm dem som har gjort det!!
Hehe om det är allvarligt...
Tack så mycket för varningen
Varför köpa skydd när Carring Case (ds) finns? :P
Kanske för att man repar skärmen om man amvänder stylusen....
Tack för tipset.
Vad är stylusen?
pekpennan...
Säg de då
varför det det heter ju stylus
Jönsson, du om någon borde veta att det hette stylus! Jag visste till och med det :D
Var kan man köpa ett skydd till en PDA?Det borde funka på ds.
↗ till inläggetJa, det gör det som jag skrev tidigare, bara man klipper till det efter en DS skärmstorlek. Jag köpte det >här< fast när jag köpte dem tror jag de kostade 129 kronor =P
Kladdar den?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in