KÖP INTE Skärm skydd till DS:en
För alla som har gjort det funkar bra osv
men när man tar bort det så lämnar skyddet Klet och vad ska man säga Smörja efter sig så man måste skrapa av när man gör det så repar man skärmen!
KÖP INTE Skärm skydd till DS:en
För alla som har gjort det funkar bra osv
men när man tar bort det så lämnar skyddet Klet och vad ska man säga Smörja efter sig så man måste skrapa av när man gör det så repar man skärmen!
Tack så mycket för varningen!
Mm tack!
Bra mycket bra att du sa det :)
vad var det för tillverkare.... kanske bara är deras skydd som "kletar" :cool:
↗ till inläggetnepp det är nästan allavad var det för tillverkare.... kanske bara är deras skydd som "kletar" :cool:
Fast jag har hört att ett märke som heter hori eller vad det var kletar inte..
äsch kan man inte bara ha någon genomskinlig smal plast istället isåfall?
tack för varningen jag har tänkt på att köpa det
köpte en såndära skyds skärm till min sp den gick ej att få bort!! j*vla skit produkt!!
RaDiVax har detta hänt dig?
Så farligt är det väll ändå inte när jag tänker efter! Jag har ett till mitt Advance det är bara sånt klister runtom på kanterna typ
Bra, Tack för Varningen!
Det kanske inte är meningen att ta bort det? ^^
Ja precis.. Men man kanske inte ska skrapa på skärmen om man vill ha bort det.. kanske ta lite papper med vatten.. Försiktigt förstås.
↗ till inläggetjo det är det ju inte :D!Det kanske inte är meningen att ta bort det? ^^
men det repar ju på plasten och det är lite irreterat och spela på plast så man
tar bort det :|
Måste vara jobbigt.Jag har eb liten duk jag brukar torka av små fingertryck o.s.v.
Men det vore ju ganska konstigt om dem säljer nåt som förstör ds:en
Är det lätt att repa skärmen?
Eller är det bara om man blir ''våldsam''?
man kan köpa en tun film plast som är statiskt laddad.
Man måste själv klippa till den men den kletar inte
↗ till inläggetTa inte papper med vatten,det är inte bra det heller.Ja precis.. Men man kanske inte ska skrapa på skärmen om man vill ha bort det.. kanske ta lite papper med vatten.. Försiktigt förstås.
Ta en fin trasa tex. en sån som man använder till att putsa glasögen & blöt den försiktigt.
sorry för dubbel poster
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in