Hoppa till innehåll

Lärare


Paper Mario
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja i min skola är det många lärare som favoritiserar (stavning) vissa ungar.

Och ingen lärare gillar mej :(

Men jag vet hur det började:

Förra året var det ett bråk lr tjafs mellan mig o mina polare och några tjejer i våran klass,(skola).Då ställde alla lärare sig på deras sida.Först var det inte alls seriöst men sen började min polare (inge namn) bli förbannad och sa åt dom att lägga av (Inget dumt).Men dom lyssnade inte dom bara forsatta och säga saker som:

 

Till lärarna sa dom att vi var dumma(på gränsen till slog dom)och kallade dom h*ra och sånt.Vi sa till lärarna att vi inte hade sagt det men hon trodde inte på oss eftersom tjejerna alltid hade varit hennes favorit elever.Så nu är nästan alla lärare emot oss.Vi har fått sämre betyg på utväcklingssamtalen för att vara en dålig kompis och dåligt uppförande.Jag sitter bara där och skakar på huvudet för igentligen har vi inte gjort någotting.Den ända läraren som tror på oss är gympa läraren men dom andra lärarna tror inte på honom.Dom tror att han gillar mig extra mykket bara för jag kör hockey.(Han e skolhockey ledaren).Men ändå vad ska jag göra det är inte så kul att alla lärare är emot mej och mina polare,det är bara jobbit är det nån som har/är med om samma sak fast inte lika seriöst lr ännu seriösare så svara :angry: :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Alla tjejer är favoritiserade av en lärare och han är något orätvisst :( Tjejerna var inne en hel rast och gissa om dom fick kvarsittning? Nej det fick dom inte och en kille hade ont i Nacken och han var inne och då fick han kvarsittning :( Det är inte rättvisst :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi var och mätte oss vi fick det för våran lärare och då gjorde nåra arber likadant och sen var dom inne hela rasten när vi gick in sa vi att dom skulle få kvarsittning. Då sa dom att dom hade mätt sig

Våran lärare ba:jaha

Medans han sa till oss att vi skulle skynda oss

 

Jag är då ingen av favoriterna

Men en kille är det

När vi hade en pravo en gång var jag typ hans favorit

Jag fick 2 specciall uppdrag av han ;)

Redigerat av Trollungen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I min förra klass hade en kille diabetes, och fick en fördel i allt för det. Han var en riktigt j*vla ögontjänare, han svor HELA tin när vi var ute på rast och sånt, men när vi kom in så var han frökens lilla pojke, och det ledde till bråk med honom. Tillslut fick alla killar prata, men det e fortfarande samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst _Otaku_

Lärare ja..Själv förstår jag mig inte på dom. På de flesta skolor är inte alls tjejerna lärarnas "rara" favoriter!! :lol: Vår lärare hon ger gula och röda kort(precis som i fotboll) till oss om vi gör nåt dumt då får vi ta hemkortet till föräldrarna och itne vara med på klassens timme, filmtajm osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det det är ju svårt att få lärarna att ändra sig när du fått en sån "stämpel" att du är en bråkig elev ...

 

Försök att alltid komma i tid till leketionerna och göra alla läxor o.s.v. så kanske lärarna får en annan uppfattning av dig och att det där bråket bara var en engångsföretelse.

 

Lycka till! :cool:

 

 

 

 

Okej tack,men jag är inte en bråkig elev jag är bra i skolan faktist riktigt bra :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...