💬
Logga in
Fuska.se

Lärare

43 svar · startad

Trådstartare #21

Rektorn är likadan.... <_<

Alla lärare har ultra damp på mig förutom Sy-slöjd trä-slöjd café-läraren dom har typ mig som favorit elev ;) men typ alla andra har mega ulitimat damp på mi :(

17 Apr 2005

So-läraren och Gymnastik-lärarn e jätte snälla mot alla ;) Resten därimot e taskiga mot killarna

Vissa tjejer i vår klass tycker synd om oss killar

↗ till inlägget

So-läraren och Gymnastik-lärarn e jätte snälla mot alla ;) Resten därimot e taskiga mot killarna

Samma för oss dom tycker det är orrätviss behandling :(

Bara för jag har sämst ordning i bänken dampar läraren på mig varenda dag :blink:

18 Apr 2005
Trådstartare #25

Lärare är konstiga.... :angry:

↗ till inlägget

en av lärarna dampar då på mej med..har ni nån knäpp lärare på eran skola??

en av våra sa: spring inte i korridoren lilla flicka(jätte mild röst)till en tjej

sen till mej och en kompis skrek hon: typ allt hon ´kunde: men för f*n sluta springa....och nästa dag ser man hon springa i korridoren...

19 Apr 2005

Fy f*n vad taskigt!Alltså lärare borde inte svära.....

Men det här blev jag uppmärksamm om i klassrummet alla andra killar med

Om vi sitter och lekar med penna dampar fåran lärare på oss

Och på en Tjej: lägg bort pennan,Namnet

Men på oss får han damp och gloögon, då sittirar han på oss i en minut typ

Mer än en minut, typ 10 min. Men men hoppas man får byta skola nångång, inte troligt men man får hoppas

20 Apr 2005

På vår skola får tjejer tex bada och gå på mäsor på skoltid medans vi killar jobbar

Hade själv två lärare som favoriserade... den ena var de helt okej för den gilla mej :) så efter att ha arbetat hyfsat bra i sjuan å åttan så slappa ja i nian och fick MVG å VG i de ämnen ja hade han...

Den andra däremot skällde ut oss killar för att vi aldrig lät tjejerna få prata.... de var bara de att när vi satt tysta så sa dom iget iallafall...

Ja dom tycker vi killar ska låta tjerna prata mer för vi me

när vi skulle diskutera nån ting så 2 av 15 tjer sa någonting

och av killarna var det 7 av10(jag sa inge då)

21 Apr 2005
Trådstartare #33

som ja har sagt

Lärare är lärare...

13 May 2005

våran lärare skäller lika mycket på tjejerna (om inte mer) än vad han gör på killarna :)

18 May 2005

Jag ha en lärare som alltid e emot mej. Han säger att jag inte lyssna på lektioner fast jag gör d eller jag inte ha fattat ett dugg va vi håller på me sen lektionen började men d gjorde jag. Så säger han att jag aldrig räcker upp handen, jag ha gjort d några ggr men d e ju inte så många ggr för att om man svara fel så skäller han alltid på oss!Så lixom vem våga svara?Alla tjejer i vår klass räcker aldrig upp handen men ändå skäller han på mej >.< Jag hata honom, hoppas han sluta som lärare nån dag >.< Sen svär han varje mening!

21 May 2005

Så får inte lärare behandlar er.Min syster hade utvecklingssamtal & då så sa hennes lärare massor av dåliga saker om henne inför vår mamma.Min syster blev så ledsen så hon sprang in till toan och låste & grät.Tur som vad fick hon sparken bara för det! :)

Vi ska få en ny lärare hoppas han är bättre men det tror jag :)

Alla killar i klassen tycker våran lärare som vi har nu är dum :P

Jag går i nian men har ändå en lärare som favoriserar. Jag är hennes favorit-elev och min kompis är hennes hat-elev! När vi två sitter bredvid varandra och jobbar så kommer hon förbi och är så trevlig och snäll mot mig. Men när min kompis vill prata med henne så ignorerar läraren henne. SÅ TASKIGT!

25 May 2005

Vi får nya lärare i 8:an hoppas att de inte favoriserar

26 May 2005

:evil: :angry:

STÄMM LÄRAREN FÖR f*n, man kan ju inte bara tro på Tjejer för f*n killar talar faktiskt också sanning!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in