Hoppa till innehåll

Lärare


Paper Mario
 Dela

Rekommendera inlägg

Idag satt jag och Terroriserade tjejerna som satt runt mig, T.ex jag lutade mig bakåt så jag typ låg på dom med ryggen ( våra bänkar är nära) Och då tänkte dom slå mig. Jag till läraren: Dom tänker slå mig! Han bara: Men tjejer inte ska ni slå killar Krama dom i stället Jag kräktes nästan. Han blev inte ens sur. Om dom sagt att jag skulle slå dom. Hade vår lärare Fått sin Ultra Mega Ultimate Damp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

En tjej i min klass, hon funkar lite konstigt =|

 

Hon säger nåt, nån annan får skulden (oftast får hon den själv, temperament besvär) och då blir hon förbannad på den som får skulden.. =/

 

Hon har gått omkring på slöjden, när vi sa att hennes lillebror är grym ( -_- ) och mumla detta: "Damp, Damp, Jag får damp!!"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ganton

i min gammla klass så ringde lärarna hem eller så fick man själv skriva en lapp vad man gjorde å sen skriva på den å visa för föreldrarna så skulle dom skriva på den å sen lämna tilbacka den till käringen. en gång så fick två tjejer skäll och dom skulle skriva en lapp då börja dom lipa å då slapp dom å då fick jag å min polare skiten för det!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: (i 6:an så lipar man inte för h*lvete ..... jaja dom va ju fula snobbar som har betalat för att få bra betyg å inte få skäll jag blev förbannad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Jag e omtyckt av vissa lärare men en lärare jag har har så jätte enkla ord som "katt".Jag stavar ju rätt på katt en gång men hon sa att alla killar var skitdåliga och tjejerna jättebra.Snacka om störigt.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om lärarna favoriserar och ni inte ljuger om detta för att få lite personer att tycka synd om er, så bör ni ha rätt att anmäla lärarna till antingen rektorn eller skolstyrelsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

So-läraren och Gymnastik-lärarn e jätte snälla mot alla ;) Resten därimot e taskiga mot killarna

Vissa tjejer i vår klass tycker synd om oss killar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

So-läraren och Gymnastik-lärarn e jätte snälla mot alla ;) Resten därimot e taskiga mot killarna

Vissa tjejer i vår klass tycker synd om oss killar

 

Samma för oss dom tycker det är orrätviss behandling :(

Bara för jag har sämst ordning i bänken dampar läraren på mig varenda dag :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...