Nån som tränar basket som jag och vem är era favoriter
min är Kobe Bryant :kung:
Nån som tränar basket som jag och vem är era favoriter
min är Kobe Bryant :kung:
jag träna basket för ganska länge sen
Ja, och Shaquille O'Neal e min favorit!
jag spelar basket min favo är iversson
jag gör det!
min favvo e Vince Carter...
e d nån som kan dunka??
d kan jag :D
Lirar inte i nått lag, men varje ledig stund står jag vid basketkorgen utanför huset med bollen i handen.
Favorit..Vet faktist inte ;/
Quaked_ess : Dunkar du på 3m! :o
Jag spelar basket och det har jag gjort i snart 5 år. Jag har inte riktigt någon favo spelare.
jag spelar inte i nåt lag..... men tycker det är kul..... tyvärr e jag helt borta när det gäller spelare..... kan bara michael jordan och han har väll slutat :P
brukar spela på rasterna... men inte mer än så.
nej int epå 3 m... :P men på 11 åringskorg :D haha!
Basket sucks. Det bara blir mål hela tiden.
NIX basket är inte min sport fast kan vara roligt på rasterna ibland :) :) :medieval: :medieval: :medieval:
ja basket spelar ja ibland på gumpa lektioner ja tycker det e roligt aif
borta bland spelare kan ingen :P
11 årings korg kan det inte va svårt att dunka hur hög e en sån
Jag tränare basket....Min favorit spelare är nog Steve Francis lr LeBron James(The New Michael Jordan)....Älskar basket så J*vla mycket....Har någon sett Space Jam och De Magiska Skorna???? :rolleyes: Två under bara basketfilmer....Space Jam incloding Michael Jordan....and Like Mike(De Magiska Skorna) incloding Lil' Bow Wow,Vince Carter,Allen Iverson,Tracy McGrady,Dirk Nowitzki,Steve Nash,Michael Finley,Steve Francis,Jason Kidd,Rasheed Wallace,Gary Payton,Alonzo Mourning,Chris Webber & David Robinson
Sett dom ja, men så värst underbara va dom inte, hyffsade dock
basket... orka. kan väl spela nån minut på en rast.
jag är ganska lång, men ack så lat och slö. inte så speciellt vass på att skjuta heller.
älskar basket bäst i klassen
jag spelar basket och jag kan dunka min favo är robert jonsson
basket är kul men man kan inte spela i nån klubb i växjö dom har lagt ner annars skulle jag nog spelat.
favvo spelare:Wilt Chamberlien
Jag gillar basket men jag går inte på det och har ingen speciell favvo spelare men jag gick på basket för typ 2-3 år sen..Men jag gillar basket ändå :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in