Hoppa till innehåll

Hur Ni Får Regisarna!


Gäst Beldur
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Beldur

Jag har gjort en sån här tråd förut, nu gör jag en igen!

Många har frågat mig hur man får Regisarna så här är det:

 

R&S Version:

 

•••••••••••••••••••••••••••••••••

 

Regiice

Åk till pacifdlog town sedan tar du surf lite längre ner åt vänster, åk tills du ser ett

dive ställe gör dive där! Sedan åk där tills du ser braile skrift dyk upp där du ska ha

Wailord, Relichant och en som kan Dig! Gå längst fram mot väggen där det också finns braile, gör Dig där sedan går du längst fram läser skriften där sedan ska det skaka, om det inte gör det byt plats på Wailord och Relichant. (pokemonen med Dig ska vara sist) Då ska det skaka om det inte gjorde det förut. Sedan åker du till petalburg city surfa sedan till route 115 tills du ser träd dom ska vara till vänster, åk mot dem sedan upp då ser du en simmare. Åk uppåt där sen ser du en grotta vänta 5min framför braile skriften (du måste kolla på den) Sedan kan du möta regiice när du väntar i 5 min så kan du ha vilka pokemon som hälst!

 

•••••••••••••••••••••••••••••••••

 

Regirock

Ha Wailord och Relichant och en som kan strength, åk till sandstormen på route 111. Gå längst ner där så ser du en grotta gå till braile skriften och gå 2 steg åt höger, 2 steg ner gör strength sedan kan du möta regirock!

 

•••••••••••••••••••••••••••••••••

 

Registeel

Ha wailord och relichant och en som kan fly. Åk till route 120 långt ner där ser du en tjej och åvanför henne finns det en trappa gå upp där. Sen ska det börja regna, sen ser du en grotta gå in där, gör fly i mitten sedan kan du möta registeel!

 

•••••••••••••••••••••••••••••••••

Av:Beldur tidigare känd som ║╔╗║╔╗║╔╗║ ännu tidigare känd som 0035.

 

 

_____________________________

Emerald Version:

 

Av Viko550:

 

 

 

Detta sätt är inte likadant som ruby och shappire.

Åk till pacifdlog town sedan tar du surf lite längre ner åt vänster, åk tills du ser ett dive ställe gör dive där! Sedan åk där tills du ser braile skrift dyk upp där du ska ha

Wailord, Relichant och en som kan Dig! Gå längst fram mot väggen där det också finns braile, gör Dig där sedan går du längst fram läser skriften där sedan ska det skaka, om det inte gör det byt plats på Wailord och Relichant. (pokemonen med Dig ska vara sist) Då ska det skaka om det inte gjorde det förut.

•••••••••••••••••••••••••••••••••

 

 

Regirock:

 

Du behöver en som kan rocksmash:åk till sand stormen på route 111 gå längst ner så ser du en gråtta gå in.

Gå fram till skriften i mitten och läs den sen gå två steg ner och två åt vänster sen använd rocksmash nu kan du möta regirock.

 

•••••••••••••••••••••••••••••••••

 

Regiice:

 

Åk till route 105 sen åk mycket till vänster tills det blir stop åk upp tills du ser en grotta gå in. Läs skriften i mitten och sen gå runt vid väggen i grottan ett helt varv(bara väggen) sen kan du mötta regiice.

 

•••••••••••••••••••••••••••••••••

 

Registeel

 

Du behöver en som kan flash: gå till route 120 sedan mycket till vänster till du ser en gråtta.Gå in och läs skriften i mitten sen gå i mitten av gråttan och gör flash sen kan du möta registel.

 

Av:Viko 550.

 

Senast ändrad:5/12-06

Redigerat av Beldur
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 169
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Beldur

sweet aroma?

 

 

Ja, vad är "Sweet aroma"?

 

EDIT:mr bean:Sent? Jag hade gjort en förra året också... Du hittar den på sida 9!

Redigerat av 35
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Tomatketchup

Nicida?Menar du Sun Stone eller Leaf Stone?Om du menar Nicidas andra uppgradering som e ett spöke ungefär eller så måste nån lurat dig.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Nicida?Menar du Sun Stone eller Leaf Stone?Om du menar Nicidas andra uppgradering som e ett spöke ungefär eller så måste nån lurat dig.....

 

för att då chedinja så ska ni fånga nicada och sen när den utväklas i 20 se till att du har en plats kvar i partyt !! då utväcklas han till den där getingen men där du inte har någon plats där får du shedinja !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...