Jag är på jakt efter Regisarna just nu.. har inte ens klarat ligan.. men ändå =) vilken är det man måste Dive, Dig och First Relicanth. Last Wailord.
Hur Ni Får Regisarna!
↗ till inläggetmåste man ha master ball för att fånga regisarna? Går det inte bra med typ 99ultra balls?
Ne.Hur skulle man annars få alla Regis?
Nej jag håller med FisharMario tänk lite innan... Man kan bara få 1 MasterBall så du kan fånga han med en Pokéboll om du har tur...
En vanlig ja,men Ultra Ball så behöver man taktik skulle ja tro.
Jag tog den första me ultraboll den andra me great boll och den 3,dje med pokéboll Det va nästan lättare å fånga dem med sugiga bollar....
↗ till inläggetULTRA BALL :cool:Jag tog den första me ultraboll den andra me great boll och den 3,dje med pokéboll Det va nästan lättare å fånga dem med sugiga bollar....
Jag fångade mina regisar med ultra-bollar........... och man kan få tag på flera master-bollar i Lilycove-staden.
Inte för att skryta, men jag fångade alla Regisarna med Poké Ball.
Vadå ntt? & dessutom heter det Nicada...
:angry:
I partypokemon ska relicanth ligga i stora rutan & wailord i sista rutan.!
I partypokemon ska relicanth ligga i stora rutan & wailord i sista rutan.!
I emerald ska det vara tvärtom:)
Det skakar aldrig jag har läst hundra gånger men det ska kar inte jag försöker om om och om ijen men det går inte jag har jort allt du siger :cry:
Läs igen, du är troligen på det första stället. Vilken av dem gäller det?
Bra guide! *Applåderar*
[EDIT]
Skrev i fel tråd ^__^'
↗ till inläggetVadå ntt? & dessutom heter det Nicada...
:angry:
NINCADA heter den.
Bra guide för dom som inte vet. Jag visste.. :P
jaha... intresant att du visste då...... <_<
pokemaster1: Är du verkligen tvungen att anmärka på alla?
Det här var jättebra guide vill jag bara säga.
en är på lilcyove och en är i pacfligd eller hur man stavar de och en är i sandstormen