behöver man nåt specilt för att spela PS2 online eller är det bara att koppla in nätverkskabeln och köra?????
vill gärna ha tips på bra online spel
behöver man nåt specilt för att spela PS2 online eller är det bara att koppla in nätverkskabeln och köra?????
vill gärna ha tips på bra online spel
Du behöver koppla ps2an med en nätverks kabel, en nätverkscd för att spara nätverksinställningar..
Killzone är väl hetast just nu. Och Timesplitters 3.
Man måste ha en nätverksadapter. ;)
↗ till inläggetDu behöver koppla ps2an med en nätverks kabel, en nätverkscd för att spara nätverksinställningar..
Killzone är väl hetast just nu. Och Timesplitters 3.
vad menar du med nätverkscd??? måste man köpa en sån??
Nej, ring/mejla playstations support och be dem skicka dej de senaste...
Shark: Inte om man har en pstwo, som han verkar ha.
nej .. när man köper nätverksadaptern får man med en skiva o lite papper.. men du måste ha bredband för att kunna köra online !
<_<. Man får inte en skiva om bara köper PStwo, den måste man på Playstation skicka efter.
jag har ett slimmat PS2 med inbyggt modem och jag har bredband..... bara den där skivan som fattas.... går det bara få tag i den genom PS2 support???
och kostar den nåt??
de går att skicka efter gratis från ps hemsida (tror ja )
Inte för jag Pstwo, (har Ps2), men det är ju jobbigt att man måste be dem skicka ut en sån, e det inte lättare om man får den i Pstwo:s förpackning eller??
>.<
måste man ha en sån där skiva... verkar så krånligt att skaffa :(
Ja, kan tänka mig det. Man måste ju ha en skiva när man köper en DVD kontroll till sin Ps2.http://www.my-smileys.de/smileys2/boxed.gif
ja man måste ha skiva för att kunna köra online .. de ä ju på den man gör alla inställningar o allt de .
Men lite konstigt är det att man måste installera allt som på en dator..http://www.my-smileys.de/smileys2/hammer_2.gif
ne men de ä ju rätt självklart.. de gör massa tester o sånt me ju ..
Tester??
ja den gör typ nätverkstester o sånt ju .. de måste man göra .
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in