💬
Logga in
Fuska.se

Deoxys

14 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Nu är jag tött på alla som frågar om hur man får deoxys här är svaret:

1. få mystery gift (gå in i en poke mart gå till lappen vid disken skriv "LINK TOGETHER WITH ALL".

2. sicka in spelet till CN(Club Nintendo) då dom har fått in Deoxys Maskinen(Endast Medlemar)

3. få till baka spelet gå till wonder gift eller wonder cards det berorpå.

4. gå till en poke ceneter gå upp en trappa prata med manen i den gröna hatten.

5. få Aoura ticket

6. åk till Birth Island.

7. putta en triangel.

8. Möt Deoxys

LYCKA TILL

PS: han är i lv:30

Nivå 0 · Nykomling

vad är cn :student: :medieval: :kung: :cool: :gitarr:

5 Apr 2005
Nivå 4 · Lärling

Club Nintendo

Nivå 9 · Veteranfuskare

detta var en bra tråd nu behövs det bara en om mystery ticket. Bra gjort deoxys 2

6 Apr 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

vad är cn

verdens mestare SLUTA SPAMMA DU ANVÄNDER FÖR MÅNGA SMILISAR ! :angry:

Håller med verldens mestare gör nog bara sådär för att få mer FM och poäng,men han får inget extra för smileysar faktiskt...

7 Apr 2005
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #7

Nä jag gör inte den här tråden för att få FM jag gör det för att jag tycker att nybörgararna spamar förmycket

men bara för det betyder det inte att dom slutar.Vissa gör det bara för att det är kul och få mer FM.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Nä jag gör inte den här tråden för att få FM jag gör det för att jag tycker att nybörgararna spamar förmycket

han sa inget dumt om dig han sa om mästar...

Nivå 4 · Lärling

ja exakt å inte för att va taskig men ni spammar oxå genom att säga att alla spammar!!! ;)

och du verdens mestare : LÄS noga så ser du vad CN betyder :angry:

8 Apr 2005

verldens mestare,det räcker bara med att fråga vad CN är för något och använd inte så många smileysar hela tiden

9 Apr 2005
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #12

Mystery ticket får man på samma sätt Desen

10 Apr 2005
Nivå 1 · Novis

Jag undrar 2 saker: kostar det att bli medlem i CN och 2 kostar det att skicka in för jag vill ha Deoxys...(vart ska man skicka det förresten??) vänta funkar detta till fire red också?? :unsure:

Vad e förresten wonder gift? var finns den affären/huset. jag har inte klarat ligan så det förklarar kanske lite men ändå.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Ja, det kostar att bli medlem i CN, men jag vet inte om det kostar att skicka in spelet, förmodligen kostar det lite. En Pokémon Mart finns i varje stad, men jag vet inte om Deoxys 2 menade i någon särskild. Och egentligen? Varför skulle det funka till Fire Red? Det behövs ju inte.

Men nu har jag en fråga till Deoxys 2: Till vilken adress skickar man in det? Och är det inte lite riskfyllt att skicka ett av sina spel? Jag menar, tänkt om det kommer bort.

Senast ändrad:

11 Apr 2005
↗ till inlägget

Ja, det kostar att bli medlem i CN, men jag vet inte om det kostar att skicka in spelet, förmodligen kostar det lite. En Pokémon Mart finns i varje stad, men jag vet inte om Deoxys 2 menade i någon särskild. Och egentligen? Varför skulle det funka till Fire Red? Det behövs ju inte.

Men nu har jag en fråga till Deoxys 2: Till vilken adress skickar man in det? Och är det inte lite riskfyllt att skicka ett av sina spel? Jag menar, tänkt om det kommer bort.

Kanske står på www.Nintendo.se

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in