Zaff Skrivet 5 April 2005 Rapport Skrivet 5 April 2005 Varför får man inte det? <{POST_SNAPBACK}> Det är en regel som admin har gjort och han tycker inte forumet värkar så säkert om man snakar om såna saker så lyd admin. ;) Citera
Gäst abu Skrivet 5 April 2005 Rapport Skrivet 5 April 2005 $£!F Fel, läs reglerna nästa gång så blir det bättre. §1.3 - Snack om fildelningsprogram och/eller olaglig nerladdning eller cd-nycklar/crack Citera
nOfear Skrivet 5 April 2005 Rapport Skrivet 5 April 2005 Fast fildelning är ju inte olagligt till 1 juli så jag tycker man borde snacka om det men jag tror inte att admin vill ta några risker så att andra vet att det är snack om piratkopiering. Citera
# 21 Skrivet 5 April 2005 Rapport Skrivet 5 April 2005 Olika forum har olika regler. Här har Admin bestämt att man inte får snacka om det. Det är inte olagligt att skriva onödiga inlägg, men det är ett regelbrott på det här forumet. Jag hoppas att ni förstår. ;) Citera
Rallypacker Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Skrivet 5 April 2005 k, för att jag tänkte att det är ju inte olagligt att PRATA om feldelningsprogram... Citera
Zaff Skrivet 5 April 2005 Rapport Skrivet 5 April 2005 (redigerat) $£!F Fel, läs reglerna nästa gång så blir det bättre. §1.3 - Snack om fildelningsprogram och/eller olaglig nerladdning eller cd-nycklar/crack nej det var ju det han frågade varför man inte fick göra det! Redigerat 5 April 2005 av $£!F Citera
Shark Skrivet 6 April 2005 Rapport Skrivet 6 April 2005 Fast fildelning är ju inte olagligt till 1 juli så jag tycker man borde snacka om det men jag tror inte att admin vill ta några risker så att andra vet att det är snack om piratkopiering. Fel. NU är fildelningen olagligt. Från 1:a juli KAN NEDLADDNINGEN vara olagligt.http://www.my-smileys.de/smileys2/hammer_2.gif Citera
msxmsx Skrivet 6 April 2005 Rapport Skrivet 6 April 2005 aha jag trodde det var det nu? för poliserna skulle ju typ söka igenom hela sverige även om jag tror att dom inte klarar det........ Citera
Rallypacker Skrivet 7 April 2005 Författare Rapport Skrivet 7 April 2005 bojotta nu så har dom inte råd med det! Citera
frezy_man Skrivet 10 April 2005 Rapport Skrivet 10 April 2005 Jag fick nyligen en varning och tror det var på grund av snack om fildelnings program. Tänkte inte riktigt på vad jag skrev. Så blev avstängd i tre dagar =P Citera
Shark Skrivet 11 April 2005 Rapport Skrivet 11 April 2005 aha jag trodde det var det nu? för poliserna skulle ju typ söka igenom hela sverige även om jag tror att dom inte klarar det........ Nej, men man kan ju lätt kolla upp vilka program man använder genom datans IP nummer. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.