💬
Logga in
Fuska.se

Har Ni Blivit Anklagat För Nåt Ni Inte Gjort?

43 svar · startad

Nivå 1 · Novis

i vår skola kommer en kompis in i "ljushallen" skolans stora samlingsrum typ å jonglerar med 3 snöbollar, han kastar en till mig för att jag ska hålla den, å så kommer en lärare Å VEM TROR NI FÅR SKULDEN?!?! <_<

2 Jul 2005
↗ till inlägget

orka gnälla <_<

jo vi orkar :angry:
8 Jul 2005

mm . men de beror ju på hur läraren ä me . :P . hehe . man har ju tur om de ä en schysst lärare som ohoppar på en . inte lika kul om vaktmästaren lr rektorn hoppar på en . ( våran rektor o vaktmästare ä cp i hjärnan .)

9 Jul 2005

Våran Rektor är bäst skit schysst.

Men när jag gick i 3-4-5:an så fans det en jäkla damp lärare.

Hon sa att hon ska kopiera papper och sa att jag fick ta ansvaret för att ingen skulle prata. Men jag hörde några prata så sa jag tysta så va hon tillbaka. Och vem fick skulden... Jag <_<.

Och så spelade vi fotboll min lärare kollade på i sällskap med gympa läraren. Vi spelade fotboll. Så tjatade vi på en kille som inte ville gympa att han skulle gå bort från planen. Vi tjatade på honom hela tiden. Vi skulle träna frisparkar. Så sköt jag ett skott den kom på hans ansikte eftersom han gick framför målet. Gissa vem som fick skulden. Jag :angry: .

Och det var inte idrott lärararen. Det var vår klass lärare. Hon sa att jag fick sitta i bänken bredvid planen. När den andra killen som jag träffade hade kul och klättrade i träd <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in