Ja?? Jag tycker själv Perfekt Dark !=)
Vilket spel är bäst på Nintendo64?
[RENSAT]
Ser ni en tråd ni anser onödig... Anmäl, skriv det inte i tråden. I detta fall var det bara en som gjorde det. Och personen i fråga skrev aldrig här. Bra.
Om ni motiverar varför erat favoritspel är just det bästa, då låter jag tråden stå öppen.
Chameleon Twist för det är grymmt bra musik på sista bossen plus att det är super roligt 2P spel.
ZELDA SPELEN OCH SIMS....
Zelda spelen
Jaha nu kommer tråden bli låst bara därför ni inte skrev anledning.
BANJO-KAZOOIE&BANJO-TOOIE
zelda spelen därför att de har en bra story och tar rätt så lång tid att klara...de är helt enkelt de bästa äventyrspel jag spelat
MEN SKRIV INTE I TRÅDEN DÅ!!! NI FÅR JU INTE DET, DET E JU FÖRBJUDET!!!
annars gillar jagBanjo-Kazooie
ja undrar vem som anmälde tråden? *humhum*
själv gillar ja zelda-spelen till n64, för de e spel som tar tid att klara å man kan köra dom flera gånger om utan att tröttna på dom. Pokemon puzzle legeue(?) e oxå bra, den e lite svår.
MEN SKRIV INTE I TRÅDEN DÅ!!! NI FÅR JU INTE DET, DET E JU FÖRBJUDET!!!
annars gillar jagBanjo-Kazooie
vi fick skriva av dannie om vi motiverade varför....så tänk dig för innan du skriver nåt som du bara hittar på...
Hmm.....Svår fråga. SSB Kanske..Det har en ganska eller mycket stor blandning karaktärer och det behövs dels en hjärna..vilket det inte behövs på alla spel...T.ex Ready 2 Rumble Boxing...Jag hatar slå,slå,slå,slå! Det är ingen hjärna i det!
Ok, SSB är rätt mycket slå,slå,slå,slå...Om man trycker A,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a men vem F@n gör det?!
Har aldrig spelat Zelda spelen på riktigt bara suttit och fingrat och även tittat på när andra spelar, är de bra eller? :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:
oot (zelda)
Jag har bara det om man inte räknar med mm
Men förut hatade jag zelda
perfect dark,oot,goldeneye och de bästa:super mario 64!
zelda spelen för det är klurigt och roligt
jag gillar zelda spelen dom äger totalt :D
finns inget bätre än zelda
ALLA ZELDA SPEL ÄGER....!
The legend of zelda: ocarina of time, därför att det är otroligt bra grafik, härlig musik, klurigt men inte för svårt, verklighetstroget ( :P ), drösvis med sidouppdrag, skojjigt, skojjigt, skojjigt och som min svenskalärare skulle säga: "en riktig klassiker" :)
detta kanske inte har med ämnet att göra men spelar din lärare zelda?