💬
Logga in
Fuska.se

Vilket spel är bäst på Nintendo64?

23 svar · startad · 🔒 låst

Ja?? Jag tycker själv Perfekt Dark !=)

6 Jan 2004
Nivå 6 · Fuskare

[RENSAT]

Ser ni en tråd ni anser onödig... Anmäl, skriv det inte i tråden. I detta fall var det bara en som gjorde det. Och personen i fråga skrev aldrig här. Bra.

Om ni motiverar varför erat favoritspel är just det bästa, då låter jag tråden stå öppen.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Chameleon Twist för det är grymmt bra musik på sista bossen plus att det är super roligt 2P spel.

Nivå 7 · Fuskare

ZELDA SPELEN OCH SIMS....

Nivå 5 · Fuskare

Zelda spelen

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jaha nu kommer tråden bli låst bara därför ni inte skrev anledning.

BANJO-KAZOOIE&BANJO-TOOIE

Nivå 9 · Veteranfuskare

zelda spelen därför att de har en bra story och tar rätt så lång tid att klara...de är helt enkelt de bästa äventyrspel jag spelat

7 Jan 2004
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

MEN SKRIV INTE I TRÅDEN DÅ!!! NI FÅR JU INTE DET, DET E JU FÖRBJUDET!!!

annars gillar jagBanjo-Kazooie

Nivå 12 · Mästerfuskare

ja undrar vem som anmälde tråden? *humhum*

själv gillar ja zelda-spelen till n64, för de e spel som tar tid att klara å man kan köra dom flera gånger om utan att tröttna på dom. Pokemon puzzle legeue(?) e oxå bra, den e lite svår.

8 Jan 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare
MEN SKRIV INTE I TRÅDEN DÅ!!! NI FÅR JU INTE DET, DET E JU FÖRBJUDET!!!

annars gillar jagBanjo-Kazooie

vi fick skriva av dannie om vi motiverade varför....så tänk dig för innan du skriver nåt som du bara hittar på...

3 Feb 2004
Nivå 11 · Veteranfuskare

Hmm.....Svår fråga. SSB Kanske..Det har en ganska eller mycket stor blandning karaktärer och det behövs dels en hjärna..vilket det inte behövs på alla spel...T.ex Ready 2 Rumble Boxing...Jag hatar slå,slå,slå,slå! Det är ingen hjärna i det!

Ok, SSB är rätt mycket slå,slå,slå,slå...Om man trycker A,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a men vem F@n gör det?!

Har aldrig spelat Zelda spelen på riktigt bara suttit och fingrat och även tittat på när andra spelar, är de bra eller? :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:

Nivå 6 · Fuskare

oot (zelda)

Jag har bara det om man inte räknar med mm

Men förut hatade jag zelda

perfect dark,oot,goldeneye och de bästa:super mario 64!

4 Feb 2004
Nivå 4 · Lärling

zelda spelen för det är klurigt och roligt

Nivå 1 · Novis

jag gillar zelda spelen dom äger totalt :D

Nivå 4 · Lärling

finns inget bätre än zelda

Nivå 9 · Veteranfuskare

ALLA ZELDA SPEL ÄGER....!

5 Feb 2004
Nivå 7 · Fuskare

The legend of zelda: ocarina of time, därför att det är otroligt bra grafik, härlig musik, klurigt men inte för svårt, verklighetstroget ( :P ), drösvis med sidouppdrag, skojjigt, skojjigt, skojjigt och som min svenskalärare skulle säga: "en riktig klassiker" :)

Nivå 9 · Veteranfuskare

detta kanske inte har med ämnet att göra men spelar din lärare zelda?

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.