Jag tycker det var bra att de slumpade Zombies'arna.. Det här är mkt fräschare :).. Och roligare.
Bästa Resident Evil Spel
Håller med NesseN, det låter föråldrat med zombies så man borde testa något nytt. Re4 blev ett makabra spel. Uttjatat med zombies menar jag då. Fast dom är ju lite zombies-aktiga ändå på vissa sätt. Deras stönanden osvosv m.m. :P
Men då är det inte Resident evil längre, då är det nåt nytt då ska det ha ny titel också
Skulle du hellre sett ett till segt zombie spel fasta kameravinklar och uslel kontroll?
↗ till inläggetJo, om du utgår ifrån storyn, du spelar ju som Leon S. Kennedy (han hette väl så i efternamn?) från det andra spelet i serien.Men då är det inte Resident evil längre, då är det nåt nytt då ska det ha ny titel också
Det är dock inte T-viruset som ligger bakom allt i fyran, utan...
[spoiler ALERT]
...Parasiter.
Japp, Leon Scott Kennedy... Men visst, det hade nog varit ganska coolt med zombies istället för argsinta bybor men storyn blir mer skum såhär.
Jaja, det är redan släppt inget man kan göra åt det
jag har bara spelat 4 an.....och det är det bästa spelet någonsin
ja det är ju väldigt bra, jag gillar inte riktigt 2an, 3an och code veronica för att grafiken inte är bra
Resident Evil3
varför gillar ingen code veronica x eller 2an... de är också bra
jag har inte sagt att jag ogillar... jag har inte kört dom... men ma nska ju rösta efter dom man gillar bäst, inte dom som är bra...
fast å andra sidan har de inte så bra grafik...
det händer mycket i fyran...bra grafik bra kamera vinkel osv
nu är det bara 2an ingen röstat på :(
Vilka finns till gamecube förresten? Alla som är uppräknade här va?
ja,
Resident Evil
Resident Evil 2
Resident Evil 3: Nemesis
Resident Evil 4
Resident Evil Code: Veronica X
Resident Evil Zero
jag tror att jag gillar re 4 mer män re zero kommer tätt till.re zero är mycket äckligare men lättare.re 4 är ett hårt action spel med knappt något som får en att rysa av skräck(tycker att 18+ är för mycket det är ju inte värre än zero och re1 som blev 15 plus med röd ring)
jo det är lite värre... men jag är så härdad av skräck att jag somnar under de värsta skräckfilmerna ...
Jag har alla Resident evil som finns och jag tycker Zerom är bäst men de är svårt RE:1 är ju också kul.