Han menar att du ska trycka "Svara" på vad sas sa och inte "Ballt" utan på "Jag har shiny deoxy på kort" så det blir: "Jag har Shiny Deoxy på kort" Mickee: "Hur fick du den då?"
Har Nån Pokemon Kort?
↗ till inläggetHan menar att du ska trycka "Svara" på vad sas sa och inte "Ballt" utan på "Jag har shiny deoxy på kort" så det blir: "Jag har Shiny Deoxy på kort" Mickee: "Hur fick du den då?"
aha nu förstår jag
men man kan väl inte få en shining pokemon på ett kort :blink:
Jo, han säger ju det så, varför skulle han ljuga
↗ till inläggetJo, han säger ju det så, varför skulle han ljuga
men det värkar konstigt men men säger han det så får man väl lita på han !
Min kompis har en shiny Metagross på kort,så det finns,shiny Pokemon kort alltså
har dessa Köp pokemon diamond pearl http://www.serebii.net/diamondpearl/pokemon.shtml
pokimon suger ;) aså hur gamla e ni haha pokimon
↗ till inläggetJag är 13 och jag spelar Pokémon för annars hade inte Game Boy Advance uppfunnits din...uh...iallafall heter det Pokémon och inte Pokimon så det är du som sugerpokimon suger ;) aså hur gamla e ni haha pokimon
Jag är 100 år och kan ändå spöa dig.. Och lär dig stava Sverige.. det är inte Sverge
Är du inte lite gammal för att sitta vid datorn?
din ******************** mmm jag vet att jag stava sveige fel men aså du kan ju bara ************* din mamma :evil:
Varför ska han ************* sin mamma?
föresten så har det här inget med Anti-Pokémon eller morsor att göra.
ne vet ^_^
sorry alla ja e väldigt ledsen :( :rolleyes:
Bra!
och för att det inte ska gå helt offtopic så säger jag att jag använder 122 av mina kort :P
men hur läger ja en bild på mig typ som du har gjort jedi knight ?????
↗ till inläggetVi tar det där i ett PM ok?men hur läger ja en bild på mig typ som du har gjort jedi knight ?????
NU ÄR CHATTNINGEN OCH SPAMMNINGEN SLUT!
BACK TO TOPIC :P
The smake is like the bak
det heter back inte bak
Heter inte det.. The taste is like the back.. eller The Smell is like the back