Jag är i mästarens rum, vad ska jag göra, jag kommer inte in i dushen..
Darkness
Du måste pyssla lite innan det något obehagliga som låter dig öppna dörren kommer...
Pyssa i det här fallet: Plocka ut några saker ur byrån på ditt rum, använd gummi handskarna för att plocka upp "vad det nu var" ur toaletten.
Lol.....När jag hade gjort det rös jag som f*n.....Haha .
va ska man göra när grejen kommer upp o skriker typ??
Det som står; tryck space bar så snabbt du bara kan... :huh:
Hur hittar jag tändstickor?
Hur kommer jag in i dushen?
Snacka om lätt spel spel! mohahaha!
Jg körde utan ljud. (känner mig ynklig)
alltså vad är det som kommer upp ur dusen?är det en bajs mäniska eller? :huh:
Nej, det är samma spöke som följer dig genom spelet.
Dess utom är det svarta som ligger i duschen hår...
Tändstickorna får man när man använder nyckeln man hittade under sängen eller var det nu var för att låsa upp ett skåp...
okej :) men kommer den upp fler gånger eller någon annastans :huh:
och jag glömmde skriva att vad händer om man inte trycker på space när gubben kommer upp och lever den på hår? :huh:
Jappm, den kommer att följa dig hela tiden genom demot, dess utom var det den i som stod bakom dig spegeln.
Och den lever inte på hår ;)
Och när man trycker på space så försvinner han och du kan ta en sak som ligger i duschen.
Men se upp om du bestämmer dig för att gå in i duschen igen :o
Men när kommer den nya Darkness.... ?Alltså när man har klarat spelet står det To be continued....Men när kommer fortsättningen?
Det står ju att hela alltet bara är ett demo (eller Beta).
Men man kan ju, som sagt, undra när fullversionen kommer...
↗ till inläggetalltså snake jag fråga kommer den upp fler gånger i andra rum typ i masters rum eller? ;)Jappm, den kommer att följa dig hela tiden genom demot, dess utom var det den i som stod bakom dig spegeln.
Och när man trycker på space så försvinner han och du kan ta en sak som ligger i duschen.
↗ till inläggetUrsäkta om jag svarar, men som Snake sa, den följer dig genom spelet, och kommer bland annat upp i Masters Room.Jappm, den kommer att följa dig hela tiden genom demot, dess utom var det den i som stod bakom dig spegeln.