om ni vill ha en shini pokemon på pokemon crystal så när ni kommit till pokemon dagiset prata med killen där inne då får du ett ägg den pokemonen som är i är en shini pokemon det kan vara en: elekid, jynx bebis, magby, cleffa, iglybuff. :lol:
Crystal
Hm funkar det verkligen?
är det bara på cristal?
↗ till inlägget¨Hm funkar det verkligen?
är det bara på cristal?
ja det är det det är bara till crystal det är bara där man får ett ägg förförsta gången hoss pokemon dagiset !
Det är inte shining pokémon, dom är helt normala :blink:
Det är lika stor chans där som överallt :meddum:
↗ till inläggetDet är inte shining pokémon, dom är helt normala :blink:
nej varge gång som jag har tagit egget har det blivit en shining nu har jag elekid shining !!det ska funka
Coolt det visste jag inte om.
Och jag har ändå varvat crystal.
↗ till inläggetJag har då bara fått shining en gångDet är inte shining pokémon, dom är helt normala :blink:
vem va det ?
Jag tror att det är 50% chans att få en shiny i ägget :gitarr:
då borde jag ha fått det nå'n gång mer eftersom att jag har startat om ca 13 ggr
Nej, det är inte 50% chans, det är - oavsätt om det är ägg eller vild pokemon - väldigt liten chans!
Jag tvivlar på att det här fusket funkar och om det nu gör det så ska det skickas in som fusk och inte skrivas i forumet!
Det tror jag inte på. :P Chansen att få en shiny i ägg är lika stor som att hitta en vild, alltså 1 på 8000.
vad är shining?
↗ till inläggeten pokemon me färg som glittrar (allapokemon har ju färg( :lol: )men med guld har dom flesta shiny)vad är shining?
om man setter in en shiny & ditto på dagis blir det nog en shiny som man får (har inte testat)
jag har läst att det är ett specialägg och att det är en större chans att få en shiny i det
↗ till inläggetjag har läst att det är ett specialägg och att det är en större chans att få en shiny i det
så sant så jag har fått cleffa shiny, elekid shiny och shiny magby
varge gång jag gått dit !
Grymt jag har varvat det och jag har inte märkt nåt
någon sa att det är 1 på 1800 att få en shiny i ägg ;)
↗ till inläggetnågon sa att det är 1 på 1800 att få en shiny i ägg ;)
mhm men nu har jag startat om i gen och fick en shiny smoushum :D