💬
Logga in
Fuska.se

Problem Med Att Ladda Ner!

10 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Jag försöker ladda ner saker till sims 2 men det går inge bra... ja lyckas inte installera de :( Man måste typ zippa filerna :S jag har inte winzip men ja har filzip.. går det att använda? isåfall.. nån som vet hur man använder det?

13 Apr 2005
Nivå 1 · Novis

Skaffa programmet WINRAR så löser sig de problemet.

För nästan alla filer man hämtar till The Sims 2 (som jag har märkt iallafall) är winrarfiler.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget

För nästan alla filer man hämtar till The Sims 2 (som jag har märkt iallafall) är winrarfiler.

Ok men finns det gratis windows att ladda ner? Me must have free stuffs :visslar:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #4

oj ja menar WINRAR inte windows :rolleyes:

15 Apr 2005
Nivå 1 · Novis

Tja.....winrar kan man hämta lite här o var... :visslar:

Sök bara...

16 Apr 2005

rarlab.com funkar :D

Senast ändrad:

17 Apr 2005
Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget

vaaaa??? :blink: :blink: :blink: :blink:

18 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling

Hmm när jag laddar ner filer från the sims sidan eller andra ser jag till att lägga dom i ea games sedan the sims2 sedan downlodes sedan skriver jag bara upp namnen på de jag laddat ner så jag kommer i håg de och går sedan in på donlods i gen och öppnar/ladda ner de jag tagit ner sedan fins dom bara i spelet nästa gång jag går in

Mvh Sessan

20 Apr 2005
Nivå 1 · Novis

Ja men de flesta filer som du hämtar tex objekt är packade i rar o då får du ju ändå packa upp dom för annars går de ju inte att använda i spelet.

21 Apr 2005
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #10

men ja har ju lagt alla filer i downloads mappen.. det hjälper int ett dugg... det ända som funkar är när det är en bild på en blå gubbe i en låda.. då funkar det genom att öppna filen med sims 2 body shop.. men annars funkar det int... har det inte hänt någon annan? :(

8 May 2005
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Hmm när jag laddar ner filer från the sims sidan eller andra ser jag till att lägga dom i ea games sedan the sims2 sedan downlodes sedan skriver jag bara upp namnen på de jag laddat ner så jag kommer i håg de och går sedan in på donlods i gen och öppnar/ladda ner de jag tagit ner sedan fins dom bara i spelet nästa gång jag går in

Mvh Sessan

hmm.. när ja öppnar filerna så öppnas de i wordpad å då ser man bara en massa text :( ska det vara så?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in