Dark Link Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Jag har klarat Shadow Queen men har kommit tillbaka till Rouge Port. Kan man göra något speciellt förutum att teleportera sig till TEC på månen? Och kan man spela banorna när man spelar första Mariospelet med Bowser igen, och i så fall, hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Det enda jag vet att man kan göra är alla sidequests som finns, och att gå ner i the pit of 100 trials. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Vinner man nått iaf man klarar D?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 17 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Jag har kommit ner till nivå 100 men där fanns en boss! Ett Hooktail-skellet som jag dog på... :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 vilken lv hade du då?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Nånstans mellan 20 och 30... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Han hetter Bonetail han är bättre en Shadow Queen (sista bossen) men jag tyckte han var lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg