vem vill hjälpa mig med mitt spel
Vem Vill Hjälpa Mig Med Mitt Spel
Han skrev "Vem vill hjälpa mig med mitt spel".
Får man fråga vad för spel du håller på med.. RPG, FPS.. osv ..
↗ till inläggetrpg spel jag vill ha gubbar som är nu tid eller fram tid jag använder rpg maker jag vill gjärna också ha object till det med framtid eller nu tidHan skrev "Vem vill hjälpa mig med mitt spel".
RPG maker hur ska jag säga det... Suger!!!
Man ska använda Gamemaker eller nåt kodspråk men inte RPG maker (det är amatörsmässigt!)
↗ till inläggetk men jag har ej en reg veriasionRPG maker hur ska jag säga det... Suger!!!
Man ska använda Gamemaker eller nåt kodspråk men inte RPG maker (det är amatörsmässigt!)
↗ till inläggetSuger..RPG maker hur ska jag säga det... Suger!!!
Har du provat det ;)?
Klart jag har!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag har regad nu men jag vet ej hur man gör så att det blir 3d och sånt
är rpg saken det lättaste??att använda??
Vilket programeringsspråk använder proffsen? e de c++.
Nja c++ java VB och sånt. Rpg maker är enklast att göra s.k. spel med (För absoluta nybörjare!).
↗ till inläggetHan skrev "Vem vill hjälpa mig med mitt spel".
Är det inte smartare att citera en att Skriva Han skrev "Vem vill hjälpa mig med mitt spel". Bara min mening
jag håller på med ett spel som är typ som doom men jag ska göra fullt av gubbar typ habbo gubbar och suoth park gubbar och allt sånt så den som vill hjälpa mig med dom adda mig på msn [email protected] men gubbarna måste vara med kropen framot och ska ha en kniv i handen ni får rita ditt den ni kan hitta på en gubbe till och med
↗ till inläggetNja c++ java VB och sånt. Rpg maker är enklast att göra s.k. spel med (För absoluta nybörjare!).
VB? Microsoftskit. Det bästa man kan göra spel i är C++-
jag använder blender ( det man gör alla counter strike i) ^_^
kan ni hålla er till ämnet :angry:
BLENDER ÄGER , det är det man har gjort cs i ju!
haha håller f*n med :cool:
Proffsen använder C++, alla spel är ju gjorda i det. Game Maker är ganska lätt när man väl har kommit in i det.
MEGA99:du kanske inte har tänkt på att vissa är nybörjare och vill andvända något enkelt.
Du som tänker göra att rpg spel kan du skicka över programmet så kan jag hjälpa dig