Gäst GOLDEN MAN Skrivet 13 April 2005 Rapport Skrivet 13 April 2005 jag tycker det e coolt .först trodde jag ej att den skulle komma till xbox men nu när den gör det ska jag köpa den så fort den kommer ut vad tycker ni?? ;)
Rallypacker Skrivet 15 April 2005 Rapport Skrivet 15 April 2005 tycker att det ska bli skitkul när GTA: SA kommer till Xbox. Jag trodde hela tiden att det skulle komma och nu väntar man bara...
Xzibit Skrivet 19 April 2005 Rapport Skrivet 19 April 2005 jag tycker det e coolt .först trodde jag ej att den skulle komma till xbox men nu när den gör det ska jag köpa den så fort den kommer ut vad tycker ni?? ;) jag tycker det är as grymmt att det kommer på Xbox.
cs123 Skrivet 20 April 2005 Rapport Skrivet 20 April 2005 jag tycker det e coolt .först trodde jag ej att den skulle komma till xbox men nu när den gör det ska jag köpa den så fort den kommer ut :D hej hur mår dU ??
kat5 Skrivet 22 April 2005 Rapport Skrivet 22 April 2005 jag tycker det e coolt .först trodde jag ej att den skulle komma till xbox men nu när den gör det ska jag köpa den så fort den kommer ut vad tycker ni?? ;) jag tror det är coolt min kusin har det på playstation2 det ska bli kul B) :)
Lander Skrivet 22 April 2005 Rapport Skrivet 22 April 2005 Jag trodde det redan fanns till Xbox men det fanns inte :huh: Men det kommer bli coolt, Fast jag kommer inte köpa det .
Skinnpytte Skrivet 22 April 2005 Rapport Skrivet 22 April 2005 Det är ju ett grymt spel så det kommer att bli bra Men ska inte köpa det
Rekommendera inlägg