RealCS_2 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jag behöver halo fusk jag har fasnat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2234 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 kunde inte kopiera fusken så skriver adressen http://www.cheatplanet.com/pccheats/halo.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jag har hittat fusk nu om någon anna vill ha så bara ta Flygande fordon. Du behöver vara du och en kompis som kör på corperactive play (OBS kör bara bannor med fordon)sen plokar båda på sig granater och sen så dödar din kompis dig så att granaterna ralmlar framför din döda kompis(döda alla fiender runt dig så att kompisen kommer fram igen).gör så ett par gånger så att det ligger massa granater i en stor hög. sen kör ni fram bilen(eller annat fordon) över granaterna. Sen kastar ni varsin granat under fordonet och så sprängs fordonet iväg upp i luften.(kul att jaga fordonet och försök att bil träffad av det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jag har hittat fusk nu om någon anna vill ha så bara ta Flygande fordon. Du behöver vara du och en kompis som kör på corperactive play (OBS kör bara bannor med fordon)sen plokar båda på sig granater och sen så dödar din kompis dig så att granaterna ralmlar framför din döda kompis(döda alla fiender runt dig så att kompisen kommer fram igen).gör så ett par gånger så att det ligger massa granater i en stor hög. sen kör ni fram bilen(eller annat fordon) över granaterna. Sen kastar ni varsin granat under fordonet och så sprängs fordonet iväg upp i luften.(kul att jaga fordonet och försök att bil träffad av det) Funkar det på Xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 http://www.fuska.se/fusk.php?val=visafusk&fusk=3208 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.