💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp! Akut! Hjälp!

27 svar · startad

↗ till inlägget

Hejsan. Längesedan jag skrev nu men jag måste ha akut hjälp! Efter att jag har installerat en bredbandsrouter till bredbandet så har MSN slutat att fungera! Anslutningen dör i typ 3 min. Min ISP är Tele2 0.5Mbit/s routern är inköpt på Clas Ohlson och kallar sig själv: "Klin 4 Port 10/100M Broadband Router" Snälla! Hjälp mig den som kan. Jag har Norman Internet Security och Norman Personal Firewall. Jag låter den ha alla anslutningar som behövs! Jag fattar inte vad som é fel! Jag känner mig helt sånnhär:  :gitarr:  :meddum:  <----

Öppna Porten ditt pucko!!!!!

Trådstartare #22

Jag tycker du borde passa din ormtunga pojk! Det är just det jag inte vet hur man gör i den sortens router! Dumb*ss! Annars hade ja inte startat en tråd. Så dum e ja inte. Det finns bara "Virtual Server" och "Special Application" som kanske kan hjälpa mig.

24 Apr 2005
↗ till inlägget

har du testat inte att logga in automatisk? utan manuelt?

jo! så är det för mig också jag måste skriva in lösenord :meddum:
↗ till inlägget

Hejsan. Längesedan jag skrev nu men jag måste ha akut hjälp! Efter att jag har installerat en bredbandsrouter till bredbandet så har MSN slutat att fungera! Anslutningen dör i typ 3 min. Min ISP är Tele2 0.5Mbit/s routern är inköpt på Clas Ohlson och kallar sig själv: "Klin 4 Port 10/100M Broadband Router" Snälla! Hjälp mig den som kan. Jag har Norman Internet Security och Norman Personal Firewall. Jag låter den ha alla anslutningar som behövs! Jag fattar inte vad som é fel! Jag känner mig helt sånnhär:  :gitarr:  :meddum:  <----

om du inte skärper dej så anmäler jag
26 Apr 2005
Trådstartare #25

Mig eller han? Jag skulle bara lägga till att med Windows Messenger kan folk skriva till mig men så fort jag svarar på vad nånn skriver så dör den! Blir galen!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry:

25 Jun 2005
Trådstartare #26

Sorry med denna dubbelpost men; jag läste idag på Microsofts hemsida att problem som mitt är kännt för att min router inte hade stöd för Proxy med Socks5 eller vad det var. Därför hade jag tänkt att installera ett program som heter CCProxy där dessa problem skall kunna lösas! Någon annan som gjort samma sak?!

28 Jun 2005

LoL de va ett år sedan någon skrev på denna tråden n00bs!

ni e sena om ni har något att säga kom hem te mig å säg de istället för att leka kaxig på internet!

19 Aug 2005
Trådstartare #28

Hoppas att du har skoj iaf. MSN funkar fortfarande inte. Ska nog köpa en Netgear router ist!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in