OhNo Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 (redigerat) Hej, Jag har tänkt beställa "WoW" , men man får ju 1månad gratis, men hur betalar man mede kredit kort egentligen? fattar inte? kan nån förklara, min morsa har nå kreditkort som det står visa i hörnet, kan man betala med det? Förklara nån plz :cry: Glömde en sak: Är det säkert att betala med KREDIT kort i WOW :/ ? Redigerat 16 April 2005 av zourcE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 vetef*n men min pappa vill inte köra med kriditkort.. Och när vi 'ändå snackar om detta undrar jag vart authenition key'n är? Snälla svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 vetef*n men min pappa vill inte köra med kriditkort.. Och när vi 'ändå snackar om detta undrar jag vart authenition key'n är? Snälla svara den finns i paketet och det är helt säkert med kredit på WOW blizzard skulle knappast lura alla som har betalat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Ok om dom lurar folk varför är det så många som spelar det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Nej det s´kall nog inte varar nån fara. När man betalar med kortet skriver man bara in korttyp t.ex. Visa och Mastercard. Sedan skriver man in kortnumret. man kan också betala med något som heter gamecard men det vet jag ingenting om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 16 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Min morsa har nå kort hon btlar i affären med, som det står visa i hörnet, och hon är rädd att dom ska ta alla pengar från kortet?... hm :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.