<Icergin> Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 (redigerat) Jag tycker att den andra banan och den tredje banan är bäst. och det bästa vapnet är den där kulsprutan och battle rifle och sniper.(I halo 2) Redigerat 16 April 2005 av <Icergin> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 jkag tycker 4 tror jag är inte säker om det är den men det är En gigantiskt sak som kommer på ett ställe och i aslutet ska man in i den Favo vapnet är Kulsprutan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Favvobanor: Outskirts(bana 5) och Uprising(bana 13). Det gäller om man räknar 1-Player banor och räknar startfilmen som en bana. Favvovapen: Alla är bra vid olika tillfällen. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Bana:Ingen speciel just nu jag spelar inte halo 2 så ofta nu för jag spelar fablenu :) Vapen:Needler, m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<Icergin> Skrivet 6 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 är inte outskirt bana 2? det är den i alla fall i mitt halo 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg