Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hur låser man upp "Låsta banor" eller vad det hette? Jag menar den där som man ser så fort man klarat domedagsklyftan! För jag har gjort som det stog att träna dom där gubbarna men det hjälpte inte så kan ni hjälpa mig? Jag behöver hjälp genast! :roll:

Skrivet

Det står väll att du ska träna sam, gandalf och någon av de tre krigarna aragorn,legolas,gimli till nivå 10.

Då ska du få sauronspalantir tror jag( så är det ialafall på pc).

Gäst Soffan
Skrivet

Har du fått upp dom till level 10?

Dom som man ska träna är Gandalf och Sam och så kan du välja bland Legolas, Aragorn eller Gimli.

Hoppas att jag hjälpte dig!

Skrivet
Har du fått upp dom till level 10?

Dom som man ska träna är Gandalf och Sam och så kan du välja bland Legolas, Aragorn eller Gimli.

Hoppas att jag hjälpte dig!

Men jag har tränat upp alla till level 10 men jag visste aldrig att jag skulle träna Sam! Är ni säker på att man ska träna Sam till level 10 för det har jag aldrig hört! Bara resten av gubbarna! :?

Gäst Soffan
Skrivet

Man ska det!

Jag är helt säker! Men jag fattar inte vad det där är till för. MAn får ju inget!

Alltså jag menar den där upplåstbara funktioner. Man bara slåss mot motståndare (några av dom är inte med i spelet men några är med).

Skrivet

HAHAHAHHAHA När jag klarade spelet så buggade hela skiten så fick jag all agubbar i level 18 och alla banor avklarade :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

• Skapa ny...