Simpsons Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jag undrar om man borde köpa slaget om midgård, är intresserrad av att köra på internet, men jag undrar om det är många som lirar på internet..!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 (redigerat) e tyvär för ung :( (måste vara 13 för att köra på internet) (jag e 12) Redigerat 23 April 2005 av Orzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jag lirar inte på nätet... Tar för lång tid att bli uppkopplad. Orzon, jag lirar CS på nätet, fast jag är för ung! (Ljug om din ålder!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Hur lång tid tar det att bli uppkopplad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 det beror på hur snabbt brdband är.. och om din dator klarar spelet bra... och orzon.. jag ä också 12 men jag skrev mig som 19 år :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 det är kul att spela ute på internt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.