💬
Logga in
Fuska.se

Hur Får Man.......

21 svar · startad

JIGLYPUFF och azurill det går ej att breada azumarill eller marill till en azurill det blir bara marills säg så e ni coola

:gitarr:

Nivå 3 · Lärling

Du får Azurill om du breedar en ditto/marill-hona med en marill-hane. :gitarr:

Vad menar du?

Att man parar en Ditto med en Marill hane.. eller en marill hona med en marril hane tror jag...

att det går med båda typ..

Senast ändrad:

24 Apr 2005

Asså fungerar det med Ditto!? Gud vad mycket snack om att para Ditto, det var lika dant i en annan tråd fast det var typ en Blaistoise...

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Asså fungerar det med Ditto!? Gud vad mycket snack om att para Ditto, det var lika dant i en annan tråd fast det var typ en Blaistoise...

Glömde att honan måste hålla i Sea Incense. :visslar:

Sea Incense finns i lost cave...

25 Apr 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

ja det e sant och för att få whynut så ska en av honan eller hanen håla i en lax incence

Japp det e sant,resten behöver man ingenting.Eller? :huh:

26 Apr 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

JIGLYPUFF och azurill det går ej att breada azumarill eller marill till en azurill det blir bara marills säg så e ni coola

Jiglypuff går,men menar du inte igglybuff.

Du måste trada till dej en water azmill (eller vad det heter) från Fr/Lg och Ge det till en Azumarill/Marill och Göra egg med en annan Azumarill/Marill eller en Ditto.

Sen har du azurill.

28 Apr 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

du behöver typ gå 3000 steg !

2560 exakt

29 Apr 2005

hmm.. du verkar vara värsta experten eller har du läst på nån pokemon sida?

japp serebii.net,jag är väldigt bra på Pokemon bara för att jag läser på internet och spelar Pokemon mycke. :)

2 May 2005

Www.Pokemonelite2000.com e också bra!

Du behövde inte göra ett stort w i början av meningen.

3 May 2005

Nu ska jag inte vara dum, men varför ska skulle han inte sätta en stor bokstav i början?

4 May 2005

Därför

6 May 2005
Nivå 3 · Lärling

Du behövde inte spamma... <_<

Jag spamma inte...jag svarade på frågan -_-

14 May 2005
Nivå 2 · Novis

Just det Robban-11 han spamma inte!!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in