JIGLYPUFF och azurill det går ej att breada azumarill eller marill till en azurill det blir bara marills säg så e ni coola
:gitarr:
JIGLYPUFF och azurill det går ej att breada azumarill eller marill till en azurill det blir bara marills säg så e ni coola
Du får Azurill om du breedar en ditto/marill-hona med en marill-hane. :gitarr:
Vad menar du?
Att man parar en Ditto med en Marill hane.. eller en marill hona med en marril hane tror jag...
att det går med båda typ..
Asså fungerar det med Ditto!? Gud vad mycket snack om att para Ditto, det var lika dant i en annan tråd fast det var typ en Blaistoise...
↗ till inläggetAsså fungerar det med Ditto!? Gud vad mycket snack om att para Ditto, det var lika dant i en annan tråd fast det var typ en Blaistoise...
Glömde att honan måste hålla i Sea Incense. :visslar:
Sea Incense finns i lost cave...
↗ till inläggetAsså fungerar det med Ditto!? Gud vad mycket snack om att para Ditto, det var lika dant i en annan tråd fast det var typ en Blaistoise...
ja det e sant och för att få whynut så ska en av honan eller hanen håla i en lax incence
Japp det e sant,resten behöver man ingenting.Eller? :huh:
↗ till inläggetJIGLYPUFF och azurill det går ej att breada azumarill eller marill till en azurill det blir bara marills säg så e ni coola
Jiglypuff går,men menar du inte igglybuff.
Du måste trada till dej en water azmill (eller vad det heter) från Fr/Lg och Ge det till en Azumarill/Marill och Göra egg med en annan Azumarill/Marill eller en Ditto.
Sen har du azurill.
↗ till inläggetJIGLYPUFF och azurill det går ej att breada azumarill eller marill till en azurill det blir bara marills säg så e ni coola
du behöver typ gå 3000 steg !
2560 exakt
hmm.. du verkar vara värsta experten eller har du läst på nån pokemon sida?
japp serebii.net,jag är väldigt bra på Pokemon bara för att jag läser på internet och spelar Pokemon mycke. :)
Www.Pokemonelite2000.com e också bra!
Du behövde inte göra ett stort w i början av meningen.
Nu ska jag inte vara dum, men varför ska skulle han inte sätta en stor bokstav i början?
Därför
Du behövde inte spamma... <_<
Jag spamma inte...jag svarade på frågan -_-
Just det Robban-11 han spamma inte!!!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in