Jag slog till en kille i skolan för jag blev as förbanad när han hånade mig för andra!!så jag slog ner honom o sen sparkade honom i huvudet typ 3 gånger!(han sa aldrig till läraren som tur va)
Någonsins Slagit Ner Någon?
↗ till inläggetVad feg han var som behövcde en kompis
Han e knappast feg.Han är en av dom starkaste i klassen,och jag e den minsta i växten i klassen.Men varför han börja gråta var ju därför jag slog till honom skithårt och skitsnabbt.
Jag kan knappt fatta att jag slog ner honom :blink: .Jag e den klenaste i klassen men det betyderinte att jag kan slå ner nån :rambo:
Har slgits ganska mycket p.g.a jag blir retad för att jag är överviktig, smart och grymmast på datorer på skolan. Alla springer runt och ropar "Stud", "Datanörd", "Fetto" till mig.
En kille som hade hållt på att reta mig i typ ett år blev jag riktigt tjurig på, och jag och min (ende) kompis tryckte upp honom mot väggen. Jag höll honom och kompisen slog. Killen fick ont i magen och fick åka in till lasaretet och blev röntgad.
Han hade fått en pytteliten spricka i revbenet. Sedan dess har inte så många retat mig, och jag har aldrig slagit nån hårt...
En gång när jag gick i 6 års slog jag ner en 3a så han börja grina :D
Jaså? :blink: Och jag som trodde att jag var mest märvärdig här!(skoja :D)
självklart
de va typ två som reta mej då slog ja den ena i magen då gick de å hämta sina kompisar de va typ 5 mot mej jag spöa två men sedan blev jag slagen as hårt i magen.senn har man väll slått ner nåra andra också.