💬
Logga in
Fuska.se

villken konsoll ska man satsa på?

61 svar · startad · 🔒 låst

X BOX är bäst

:new_smilie_colors1:

23 Jan 2004
Nivå 1 · Novis

kööp xbox... xbox knäcker ps2... xbox har mycket bättre finesser

Nivå 7 · Fuskare
kööp xbox... xbox knäcker ps2... xbox har mycket bättre finesser

om du nu tycker så kan du ju joina min Hata ps2 klubb(läs min signatur för mer information)

Nivå 4 · Lärling

man ta det här i ett annat forum , fattar ju att nästan alla som läser det här tycker ju att xbox e bäst!! Men jag tycker självklart att GC e bäst!!

Nivå 4 · Lärling

man ta det här i ett annat forum , fattar ju att nästan alla som läser det här tycker ju att xbox e bäst!! Men jag tycker självklart att GC e bäst!!!

Nivå 7 · Fuskare

Xbox och gamecube är precis lika bra

Nivå 4 · Lärling

jag tycker att du ska be att få prova i en butik sen så ska du välja genom det annars så tycker jag att deu ska köpa X-Box eller PS2 båda är mycket bra och PS2 har mer spel, men med X-Boxen så är det bättre att spela online än vad det är med PS2 så välj genom att fråga i butiken tycker jag iaf

Nivå 7 · Fuskare

Jag tycker man endast man ska använda PS2 till är att öva Prickskytte med ett Granatgevär.

Nivå 4 · Lärling
jag tycker att du ska be att få prova i en butik sen så ska du välja genom det annars så tycker jag att deu ska köpa X-Box eller PS2 båda är mycket bra och PS2 har mer spel, men med X-Boxen så är det bättre att spela online än vad det är med PS2 så välj genom att fråga i butiken tycker jag iaf

Bra sagt Bloko :D

24 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

Givetvis x-box, har du kännt på kontrollerna eller? :roll:

xbox soklart man trötnar på gamecube mest gamecube är bra så här kommer alla plats

1:xbox 8)

2:gc och ps2

Nivå 7 · Fuskare
xbox soklart man trötnar på gamecube mest gamecube är bra så här kommer alla plats

1:xbox  8)  

2:gc och ps2

Nästan rätt:

1.Xbox och gamecube

2.Dreamcast(även om den är gammal)

3.Nej det finns inget vettigt val här.

1.gamecube,xbox2.ps2

Nivå 2 · Novis

jag tycker så här

1.xbox

2.dreamcast

3.megadrive

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag tycker

1.xbox och PS2

2.GBA sp (kanske inte räcknas som konsol)

3.Finns inga bra konsoler sen.

Nivå 7 · Fuskare

Byt ut PS2 mot Gamecube så stämmer det.

25 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

köp XBOX

Nivå 12 · Mästerfuskare

Jag har x-box,PS2 och GC men jag tycker:

1.Gamecube

2.X-boX

3Ps2

Nivå 7 · Fuskare

Ja jag tycker xbox och gamecube är lika bra. Visst, xboxen är lite kraftfullare men man märker ju ingen skillnad förutom att gamecuben till och med är snyggare än xbox ibland.

Nivå 4 · Lärling

det var nån som sa: fråga i butiken!? det gjorde jag och han sa att gc e bäst och billigast,och frästen så har jag redan en 'egen'dvd!!

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.