💬
Logga in
Fuska.se

Rasistisk Reklam

68 svar · startad

Nej och åter till nej man kan inte utryka ett spel för nåt liv inte eller nogger black heller.

Det är hela tiden en massa pansionärer som tycker en massa idiotiska saker !.

5 May 2005

Det verkar som att Aftonbladet tycker att vi svenskar inte ska köpa glass.Lite sjukt,jag menar,hallå? <_<

7 May 2005

Jag tycker det är lite rasisktist. men intre Nogger. Bara 88 Black. men sak samma. Det är bara en glass. Då skulle man kunna säga att Mars Chokladen är rasisktisk.

Det där med att Nogger Black skulle vara rasistisk och att 88:an skulle vara nazistisk suger -.-

Nu för tid får ju ingenting innehålla ordet svart eller vit. Skulle Magnum vit helt plötsligt bli grön och heta Magnum Grön istället? Skulle Nogger Black bli röd och heta Nogger Red?

Och det med biljard: Snälla... Lägg av!

Alt detta bevisar att flok har för lite att göra i det här landet

Senast ändrad:

Trådstartare #26

jupp, gammeldans eller knyppling kanske kunde vara nåt......

jag antar att man itne har mycket till liv om man sitter och räknar ut vad man kan bilda för ord av glassnamn :/

Nope, gör man det så är man desperat letandes efter något att syssla med -.- Och hur skulle Igloo Cola kunna antyda att grönländare sniffar knark? -.-

om man kommer på att unilever sverige i någon ordning blir Leve Virus I Neger kan man inte ha nåt att göra en söndagseftermiddag :/

8 May 2005

Nej, inte riktigt.

Och det är förmodligen bara en slump...

Trådstartare #31
↗ till inlägget

Nope, gör man det så är man desperat letandes efter något att syssla med -.- Och hur skulle Igloo Cola kunna antyda att grönländare sniffar knark? -.-

jo så här:

cola, asscocierar till cocacola, coca= kokain

Igloo= eskimåer......m.a.o igloo cola kan tolkas som eskimåkokain.......

↗ till inlägget

Jo men det är ändå jävligt långsökt.

9 May 2005
Trådstartare #33

jadå det e klart, men det är så vissa har tolkat den. allt är vad man gör det till.... hade inget flanhuvud som hade tråkigt en söndags kväll börjat polis anmäla GB så hade ingen tyckt de var rasistiska..... har hört att vissa skolor planerar på att förbjuda/ta bort biljardbord, efter som det är så otrooooligt rasistiskt.....

10 May 2005

LoL, vad långsökt...

Unilever Sverige = Leve virus i neger är så överdrivet långsökt så att det inte är sant -.-

Jag håller med er.

De långsökta tanterna borde sy ihop trurten med sina virknålar.

Trådstartare #36

nej, sy fast fingrarna så slutar de skriva fåniga insändare

11 May 2005

fåniga? T.T

jag tyckte dom var roliga <_<, eller nja

Trådstartare #38

hmm, roliga e väll att ta i

Fånigt är det inte och inte konstigt heller för den delen.

Det är idioti eftersom kärringarna faktiskt finns och att hela skiten inte är ett aprilskämt av metro.

12 May 2005
↗ till inlägget

När jag läste det första gången såg jag direkt att det inte var någonting att tjöta om, jag tror till och med att jag hört att detta skickades in av en person som ett expriment av något slag, att han mååånga gånger har skrivit en massa artiklar och skickat in insändare bara för att se folks reaktioner. och vem f*n bryr sig.. det är inte precis som hans dom kommer att gå igenom.

Citerar mig själv...

Och nu vet jag att det är sant, det är ett skämt/expriment

Att folk tar det här så allvarligt, det är ju inte precis som om någon hade malt ner ens husdjur till köttmos.. Om det skulle ha varit någon som verkligen blev upprörd över glassen, så är det GBs fel.. när de gör reklam skall de se till att INGEN skall bli förolämpade av reklamen, det borde de klara av, men nu visar det sig att folk blev upprörda över att någon tyckte det var kul att göra såhär..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in