↗ till inläggetOK GB har ansvaret men jag tycker ändå att det var fult av "exprimenteraren" att över huvud tagen skriva något.När jag läste det första gången såg jag direkt att det inte var någonting att tjöta om, jag tror till och med att jag hört att detta skickades in av en person som ett expriment av något slag, att han mååånga gånger har skrivit en massa artiklar och skickat in insändare bara för att se folks reaktioner. och vem f*n bryr sig.. det är inte precis som hans dom kommer att gå igenom.
Rasistisk Reklam
Det visa ordet: Så länge glass finns kommer Svante Lidén vara i farten...
Svante måste ha varit väldigt uttråkad för att använda fantasin så där.
Kanske en regnig Söndagskväll?
Twister - Symboliserar en renande storm som ska svepa bort alla underklasser?
Skulle inte tro det :huh:
↗ till inläggetNär jag läste det första gången såg jag direkt att det inte var någonting att tjöta om, jag tror till och med att jag hört att detta skickades in av en person som ett expriment av något slag, att han mååånga gånger har skrivit en massa artiklar och skickat in insändare bara för att se folks reaktioner. och vem f*n bryr sig.. det är inte precis som hans dom kommer att gå igenom.
men spela roll om några utlänningar tar illa upp... :P
Det är dessa j*vla pensionärer som ser illa och tar o som i och massa skit!
Förresten är nogger black god?
nej, tycker inte jag iallafall, jag hatar lakrits
lakrits är äckligt ja, men namnet är coolt
låt mej gissa.... det tycker du bara för att det kan tolkas som rasistiskt och har upprört invandrare......
nej för att är mörkrädd, hahaha
han skrev efter ***** hela natten igår :D
Xade: 0
Capone: 100000
Guggo: 300
Alla ni andra som ser på TV: 8
hmm, nu kanske jag värkar dum men vad menas med ****** och alla siffror :huh:
capones senaste inlägg tyder på överdosen moped och alkohol, vad har brorsan dragit i dig?
jag är bara 24/7 flummig, jag bara snackar massa goja i mina inlägg förutom det riktiga.
:P
och du är ****** året om... glöm det han sa
Men ge dig, det var en dag då jag var total flummad :P men man måste ju få ha kul ibland ju. du skrattar ju aldirg <_<
↗ till inläggetEh.... Hur kan det har påverkat invandrare?låt mej gissa.... det tycker du bara för att det kan tolkas som rasistiskt och har upprört invandrare......
↗ till inläggetLångsökt jag vet men lakrits är svart och invadndrare är mörkhyade och ibland nästintill svarta.låt mej gissa.... det tycker du bara för att det kan tolkas som rasistiskt och har upprört invandrare......
Jag är inte för vad Xade skrev.
hej,den där gubben glömde daim för om man kastar om bokstäverna så blir det maid,och maid är engelska för hembiträde vilket påmminer lite grann om slaveriet.Snälla som om man skulle göra såna här "rasistiska" namn med flit.HH är dessutom en förkortning av Helly Hanson som är en flytvästprodukt så om man ska vara så där långsökt så kan det faktist vara reklam.
Det känns som det här ämnet är uttjatat nu. Snart kan man väl förknippa golfklubbor med koncentrationsläger eller nått.
↗ till inläggetNu gav du mig en ide.Det känns som det här ämnet är uttjatat nu. Snart kan man väl förknippa golfklubbor med koncentrationsläger eller nått.
Golf är rasism mot ljushyade människor.
Eftersom man ska slå till en VIT boll, allt vad man kan (misshandel) ner i ett hål (kunde lika gärna vara en grav).
Då kan man tolka att spela golf som att man ska tortera en vit person och sedan begrava honom.
:kung:
legendary_lukas har just kommit med den mest långsökta iden av alla