💬
Logga in
Fuska.se

Rasistisk Reklam

68 svar · startad

↗ till inlägget

När jag läste det första gången såg jag direkt att det inte var någonting att tjöta om, jag tror till och med att jag hört att detta skickades in av en person som ett expriment av något slag, att han mååånga gånger har skrivit en massa artiklar och skickat in insändare bara för att se folks reaktioner. och vem f*n bryr sig.. det är inte precis som hans dom kommer att gå igenom.

OK GB har ansvaret men jag tycker ändå att det var fult av "exprimenteraren" att över huvud tagen skriva något.
14 May 2005
Nivå 4 · Lärling

Det visa ordet: Så länge glass finns kommer Svante Lidén vara i farten...

Nivå 6 · Fuskare

Svante måste ha varit väldigt uttråkad för att använda fantasin så där.

Kanske en regnig Söndagskväll?

Twister - Symboliserar en renande storm som ska svepa bort alla underklasser?

Skulle inte tro det :huh:

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

När jag läste det första gången såg jag direkt att det inte var någonting att tjöta om, jag tror till och med att jag hört att detta skickades in av en person som ett expriment av något slag, att han mååånga gånger har skrivit en massa artiklar och skickat in insändare bara för att se folks reaktioner. och vem f*n bryr sig.. det är inte precis som hans dom kommer att gå igenom.

men spela roll om några utlänningar tar illa upp... :P

16 May 2005
Nivå 4 · Lärling

Det är dessa j*vla pensionärer som ser illa och tar o som i och massa skit!

Förresten är nogger black god?

Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #46

nej, tycker inte jag iallafall, jag hatar lakrits

lakrits är äckligt ja, men namnet är coolt

Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #48

låt mej gissa.... det tycker du bara för att det kan tolkas som rasistiskt och har upprört invandrare......

17 May 2005
Nivå 7 · Fuskare

nej för att är mörkrädd, hahaha

han skrev efter ***** hela natten igår :D

Xade: 0

Capone: 100000

Guggo: 300

Alla ni andra som ser på TV: 8

Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #50

hmm, nu kanske jag värkar dum men vad menas med ****** och alla siffror :huh:

18 May 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

capones senaste inlägg tyder på överdosen moped och alkohol, vad har brorsan dragit i dig?

19 May 2005
Nivå 7 · Fuskare

jag är bara 24/7 flummig, jag bara snackar massa goja i mina inlägg förutom det riktiga.

:P

och du är ****** året om... glöm det han sa

20 May 2005
Nivå 7 · Fuskare

Men ge dig, det var en dag då jag var total flummad :P men man måste ju få ha kul ibland ju. du skrattar ju aldirg <_<

22 May 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

låt mej gissa.... det tycker du bara för att det kan tolkas som rasistiskt och har upprört invandrare......

Eh.... Hur kan det har påverkat invandrare?
24 May 2005
↗ till inlägget

Långsökt jag vet men lakrits är svart och invadndrare är mörkhyade och ibland nästintill svarta.

Jag är inte för vad Xade skrev.

1 Jun 2005
Nivå 4 · Lärling

hej,den där gubben glömde daim för om man kastar om bokstäverna så blir det maid,och maid är engelska för hembiträde vilket påmminer lite grann om slaveriet.Snälla som om man skulle göra såna här "rasistiska" namn med flit.HH är dessutom en förkortning av Helly Hanson som är en flytvästprodukt så om man ska vara så där långsökt så kan det faktist vara reklam.

Nivå 1 · Novis

Det känns som det här ämnet är uttjatat nu. Snart kan man väl förknippa golfklubbor med koncentrationsläger eller nått.

↗ till inlägget

Det känns som det här ämnet är uttjatat nu. Snart kan man väl förknippa golfklubbor med koncentrationsläger eller nått.

Nu gav du mig en ide.

Golf är rasism mot ljushyade människor.

Eftersom man ska slå till en VIT boll, allt vad man kan (misshandel) ner i ett hål (kunde lika gärna vara en grav).

Då kan man tolka att spela golf som att man ska tortera en vit person och sedan begrava honom.

:kung:

Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #60

legendary_lukas har just kommit med den mest långsökta iden av alla

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in