ruby!!!
vulpix, ja!
vulpix, ja!
Var gör man det i så fall! Han/Hon finns väl inte på Ruby Sapphire? I så fall, Var gör man det då? :?
Japp vulpix går att fånga i
R/S versionerna, du kan hitta den
på MT.PYRE :)
Japp vulpix går att fånga iR/S versionerna, du kan hitta den
på MT.PYRE :)
Men jag möter bara en massa sådana där som ser ut som spöken där! Får man den eller? Möter man den vild eller vad då? Jag undrar riktigt mycket!
mankan möta där det inte e dimma på mt:pyre
mankan möta där det inte e dimma på mt:pyre
Så ni menar att man bara kan möta han ute i Mt:Pyre? Inte konstigt att jag aldrig möt han/hon!
jag fånga vulpix där nånstans!!
kan man fånga :new_snipersmilie: vulpiks
a
vad ska man gö efter ligan?
kan man komma längre efter ligan eller?
efter ligan kan du fånga utvekla pokemon.när du har alla pokemon så får man ett diplom eller medalj av en gube i fortree city.
efter ligan kan du fånga utvekla pokemon.när du har alla pokemon så får man ett diplom eller medalj av en gube i fortree city.
Vadå?Ska man ha precis alla pokemon! :shock:
Jaa!!när man har ALLA pokemonen får man ett diplom eller an medalj!!! :!:
vad ska man gö efter ligan?kan man komma längre efter ligan eller?[/quote battle tower ]
det tycker jag är lite surt. jag tycker man ska kunna komma till dom två andra öarna som på guld och kunna fånga alla 350st. det hadde vart en utmaning.............
vad ska man gö efter ligan?kan man komma längre efter ligan eller?[/quote battle tower ]
Ja det kan man!Till battle tower med båten från Slateport!
Ingen ting
vad dumt :new_cussing: varför finns det då. och varför kan man inte köra med den dära långa gröna ormen