Hoppa till innehåll

San Andreas


Rekommendera inlägg

Jag garanterar inte att detta bör ska, men du kan i allafall pröva det för att möjligen få bort gym buggen.

 

1.Titta på Gantons gym om det går och träna,går det inte så gå till cluckin' bell runt hörnet typ.

 

2.Ät 2st Sallad meny och 2st av den största burgare menyn(kommer inte ihåg namnet)

 

3.gå till ditt hus i Ganton och spara, vänta i ca:10sekunder innan du sparar igen, sen gå upp och byt till andra kläder(bara för att det tar tid) eller vänta i 1 minut

innan du sparar för 3:dje gången.tänk på att när du har sparat klart så MÅSTE

Klockan vara över 00:00, så även om du måste spara en 4:de gång för att den ska bli över 00:00 så gör det....

 

PS.när jag säger att den måste vara över 00:00 så menar jag t.ex. 02:54..så det spelar ingen roll igentlingen bara du inte går till gymmet samma dygn som det inte gick första gången

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har hittat en bugg..det e ganska läskigt..om ni har kommit till San Fierro..och gjort Byggplats uppdraget..när man skulle begrava toan..då är ju hålet fyllt med cement..men om du från långt i hög fart på en motorcykel och kör över cementhålet då är inte cement där..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har hittat en bugg..det e ganska läskigt..om ni har kommit till San Fierro..och gjort Byggplats uppdraget..när man skulle begrava toan..då är ju hålet fyllt med cement..men om du från långt i hög fart på en motorcykel och kör över cementhålet då är inte cement där..

 

Det är bara för det går fort,det blir samma sak om man åker med flygplan så man inte ser husen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

en gång så åkte jag bil på san andreas ganska vanligt men så bara sjönk jag precis som om det var "våt asfalt" + att det störtade ett plan samma dag +"våt asfalt" kan hända på vice city med men bilen sjunker inte lika mycket då typ ett hjul kan försvinna i "asfalten" scary

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...