💬
Logga in
Fuska.se

Tvspel Spelar Vi För Mycket ?

282 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare

ok, skickar ner en var dåligt exempel.... Men om nu gud uppfann glödlampan, hur kom den hit ?

[/quot

1.det e gud som har skapat allt liv o allt som finns överhuvudtaget!

2.det där med glödlampan som du frågar "hur kom den hit" ja genom att gud gav mänskligheten smartheten att uppfinna allt sånt tack vare gud!

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Jepp, så sant som det är sagt! tänk på det guggo

8 Nov 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

Du lär ju aldrig i h*lvetet tänka på något av vad jag säger. Så nej, det tänker jag inte göra.

Det är lite skillnad... jag vet att jag har rätt...

Nivå 10 · Veteranfuskare

guggo man får tycka vad man vill men det finns gränser för det också..!

så därför tycker jag att du har fel att gud inte har gjort dessa saker so du tror att han inte har gjort eftersom allt som finns runt omkring dig o allt som finns som t.ex hela universum som inkluderar människor,SMARTHETEN ATT BYGGA,UPPFINA OCH UPPTÄCKA,var tack vare gud så istället för att vara så defensiv,börja inse sanning o fakta!

Vad sa du nu då?

1. Vem snackar du med?

2. trodde du inte på gud nyss

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

så därför tycker jag att du har fel att gud inte har gjort dessa saker so du tror att han inte har gjort eftersom allt som finns runt omkring dig o allt som finns som t.ex hela universum som inkluderar människor,SMARTHETEN ATT BYGGA,UPPFINA OCH UPPTÄCKA,var tack vare gud så istället för att vara så defensiv,börja inse sanning o fakta!

Jag inser mycket sanning och fakta. Gud har inget med fakta och göra. Det handlar bara om tro. Vetenskap är fakta. Eftersom att det är omöjligt att något som "gud" existerar så tror jag inte på det. Allt började med Big Bang. Sedan dess har allt utveklats i något som kallas evolution. Allt började inte som det är idag. Människorna har tex utvecklats från apor, de var inte "färdig byggda" som man tror inom religionen. OCh vad bra att du säger att man får tycka vad man vill. Då kan jag tycka som jag vill utan att du behöver bli upprörd. Och snälla, skriv begripligt så är du bussig

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Och det är precis den åsikten jag också har. Darwin ftw :D
9 Nov 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

jaja jag bryr mig inte om vad ni tycker o säger eftersom så länge jag vet att jag har rätt så bryr jag mig inte om andras åsikter!!!

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vad sa du nu då?

1. Vem snackar du med?

2. trodde du inte på gud nyss

menade du mig?? eftersom jag tror på gud
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

jaja jag bryr mig inte om vad ni tycker o säger eftersom så länge jag vet att jag har rätt så bryr jag mig inte om andras åsikter!!!

1. Varför debatterar du då ?

2. Utropstecknet är ett vackert tecken, men kommatecknet är nog ännu vackrare.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

vadå varför debatterar du??..oj kanske för att det vi pratar om handlar om religion o vetenskap alltså vilken av dom man tror på..

o jag tror på gud o så kommer folk in som dig o haggen o kommenterar så klart att jag ska svara då..

va f*n trodde du att jag ska sitta i hörnet o låtsas som inget har hänt??

isåfall då trodde du fel!! <_<

Nivå 4 · Lärling

Jag skriver bara min åsikt och det jag tror på jag har aldrig sagt att jag är mot relgion av något slag jag bara inte tror på det.

Fusion:Det jag tror guggo menar är varför debbaterar du om du endå inte bryr dig vad vi säger och så fort vi sa att vi inte tror på relgion och gud så blev du upprörd och började använda utropstecken. Jag iallfall försöker inte få dig att tro på nått annat jag vill bara föra min åsikt som man ska göra i en debatt.

Nu hänger jag inte med... håll er till ämnet!

Nivå 12 · Mästerfuskare

Det har vi inte gjort i någon av de andra trådarna. Men nu blir det BTT på hög nivå

BTT? vad betyder det...

Men det var ju ni som drog över...

Nivå 5 · Fuskare

Jag tycker vi ska spela mer :cool: :visslar: :bah:

Det var inte frågan, det var om vi spelade för mycket... <_<

Nivå 4 · Lärling

Jag tycker att det är upp till var och en hur mkt man vill spela men så klart det är inte bra att bara sitta och spela och inte röra på sig och inte ha nån fyskisk aktivitet.

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

BTT? vad betyder det...

Men det var ju ni som drog över...

BTT= Back To Topic

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in