Hoppa till innehåll

Tvspel Spelar Vi För Mycket ?


Vigge_as_long
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 282
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

man klassas väl som nörd nuförtiden, det är ganska jobbigt. det är snarare hockeygaysen som spelar basket före och efter skolan som är nördar. f*n, att man inte kan få göra de man vill här i livet. de suger. tydligen är jag en fetnörd nuförtiden. inga vänner sägs de. då har jag väl valt de, eftersom jag inte vill syssla med idrott. jag vill syssla med mitt race, inte deras j*vla fjollerier.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ÄR för mycket spelande i sverige. De flesta som fastnar framför datorn är unga killar, och även tjejer. Ca,20000 ungdomar i Sverige är internetberoende, I allafall enligt en studie från Umeå universitet. Ca, 900000 barn/ungdom i Sverige har tillgång till dator hemma.

Ungefär riskerar 70000 av dem att att bli beroende. Problemet är inte fetman som vissa tror, utan hälsan. Och ingen vet vad som händer då man sitter

framför datorn. Vem vet, genom att andvända internet eller att ladda ner

saker kanske det kan ge en sorts strålning, villket kanske kan skada människan.

 

jag säger bara det, om du sitter vid datorn för mycket gå ut och gå en promenad, eller börja träna med nåt. Ha nån form av aktivitet.

Att sitta still kan även göra dig slöare i kroppen, börja sporta så blir du säkert

20-30-40% piggare!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Det ÄR för mycket spelande i sverige. De flesta som fastnar framför datorn är unga killar, och även tjejer. Ca,20000 ungdomar i Sverige är internetberoende, I allafall enligt en studie från Umeå universitet. Ca, 900000 barn/ungdom i Sverige har tillgång till dator hemma.

Ungefär riskerar 70000 av dem att att bli beroende. Problemet är inte fetman som vissa tror, utan hälsan. Och ingen vet vad som händer då man sitter

framför datorn. Vem vet, genom att andvända internet eller att ladda ner

saker kanske det kan ge  en sorts strålning, villket kanske kan skada människan.

 

jag säger bara det, om du sitter vid datorn för mycket gå ut och gå en promenad,  eller börja träna med nåt. Ha nån form av aktivitet.

Att sitta still kan även göra dig slöare i kroppen, börja sporta så blir du säkert

20-30-40% piggare!

 

Inte för att jag har med det att göra men hur gammal är du?

För om du är under 13år så är du fruktansvärt smart...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...