Jag har bara testat 1:an, 3:an och VC så jag väljer VC
Vilket Gta Är Roligast?
SA!!
Lätt SA!
Lätt San Andreas!! :cool: :D
Cocu: Du kanske borde spela SA innan du röstar, jag kan säga så här, du väljer SA. :cry:
↗ till inläggetmen tänk om han ändå tycker att VC e roligare? det får val han bestämma själv eller? <_<Cocu: Du kanske borde spela SA innan du röstar, jag kan säga så här, du väljer SA. :cry:
Sa äger!!
Men jag har redan gjort en så¨n här omröstning, och inte änns så länge sen..
Men jaja..
>_>
↗ till inläggetja det är la det jag får göraCocu: Du kanske borde spela SA innan du röstar, jag kan säga så här, du väljer SA. :cry:
Off topic: Dåligt att man måste vara VIP för att göra en omröstning. <_<
men tyvär så har jag redan röstat. GTASA är dyrt. jag väntar tills det är några år gammalt.
↗ till inläggetjag hittade det för 300 :) den kom direkt hem till mej , utan frakt eller va d nu heter :Pmen tyvär så har jag redan röstat. GTASA är dyrt. jag väntar tills det är några år gammalt.
↗ till inläggetOm du väntar några år kommer det ett nytt GTAmen tyvär så har jag redan röstat. GTASA är dyrt. jag väntar tills det är några år gammalt.
↗ till inläggetDu, man kan köpa det för 300 spänn nu, som ÄR BILLIGT!!men tyvär så har jag redan röstat. GTASA är dyrt. jag väntar tills det är några år gammalt.
Jag köpte det för 650:-... :bah:
Jag har bara GTA 2, Men jag röstade blankt
1a: San Andreas
2a: GTA3
3: Vice City
Ja, Gta 3 är ganska roligt men det är så himla störande att gubben säger aldrig något. <_<
↗ till inläggetJag har knappt spelat 3:an men det verka inte va så kul.. <_<Ja, Gta 3 är ganska roligt men det är så himla störande att gubben säger aldrig något. <_<
SA!
lätt sa
:D
↗ till inläggetJo, för att ha Gta stil så är den bra, men man ser att den är en gammal spel.. ^_^Ja, Gta 3 är ganska roligt men det är så himla störande att gubben säger aldrig något. <_<