Numer finns det inte så många debatt program på tv längre. ibland på SVT. Men vad tycker ni? borde dem sända mer debatter i tv?
Debatt På Tv?
Nej, sånt är ju tråkigt att kolla på!
Nej det är kul att kolla på debatter (ibland i alla fall). Jag har kollat på debatt på SVT några gånger. Det enda som är fel är att det är så ont om tid. Det riktigt bra argumenten kommer aldrig. Minns när det var om piratkopiering. Det fanns en massa bra argument som båda sidor glömde ta upp eller inte hann för att tiden var för knapp.
Fler och längre debatter vill jag ha.
så länge det går på 1 eller 2 så spelar det inte någon roll, det är ändå j*vla käring kanaler där dom bara visar skit som man diggar när man är lite och när man är gammal... tackar vetja kabel tv! där finns det discovery om man ska se något viktigt...
↗ till inläggetDen här tråden var till för att säga vad du tycker om debatter inte vad du tycker om TV i allmänhet.så länge det går på 1 eller 2 så spelar det inte någon roll, det är ändå j*vla käring kanaler där dom bara visar skit som man diggar när man är lite och när man är gammal... tackar vetja kabel tv! där finns det discovery om man ska se något viktigt...
Det borde nog visas lite längre debatter och lite oftare.
Men om tiden inte räcker till kan SVT ju försöka ordna så att man kan fortsätta debatten i ett annat program.
debbater får mig att må dåligt, för många gillar det jag avskyr!
Xade hatar debatter eftersom folk med hans åsikter alltid blir totalägda. :P
nej, de andra korkade idioterna har lurat i folket att de har rätt...
finns det nån (utom xade) som har hans åsikter, eftersom de är av typen jag är bäst alla andra SUGER
↗ till inläggetXade hatar debatter eftersom folk med hans åsikter alltid blir totalägda. :P
exakt de blir så ägda att körkorten dras in!!:P
men xade blir jämt ägd i skolan, särskilt när han... hemligt? eller posten?
:medieval: vikinga tiden (vet inte varför jag skrev det, jag är nog bara så flumamd man kan bli av sockerpuddingen)
vad...pratar...du om >:O
Capone är en tönt, håller nån med?
Nej, det är ju töntigt att kalla någon tönt, och så var det personligt på hopp
nej, det var inte så farligt, snälla han är min halvbror han bryr sig ej!
Men det kvarstår att det är personligt påhopp.
Jag bryr mej inte om det är lite debatt eller mycket debatt för jag ser inte på sånt.
precis som nån sa är det för kort tid, handlar väl om en knappt en timme nästan.
jag har sett den om nerladdning och en om feminism, sen har jag säkert slötittat på nån annan.
debattörerna är så "snälla", så de hettar aldrig till. varje mening innehåller ordet Men, och efterföljs där dom håller med sin "motståndare".
bitchslaparna och de riktigt grova prylarna kommer aldrig, det är lite synd.
↗ till inläggetde personerna som är med i TV och debatterar slår nog inte precis till någon om det är det du menar meed "bitchslap".precis som nån sa är det för kort tid, handlar väl om en knappt en timme nästan.
jag har sett den om nerladdning och en om feminism, sen har jag säkert slötittat på nån annan.
debattörerna är så "snälla", så de hettar aldrig till. varje mening innehåller ordet Men, och efterföljs där dom håller med sin "motståndare".
bitchslaparna och de riktigt grova prylarna kommer aldrig, det är lite synd.
du förstod förmodligen inte ironin i mitt inlägg :/
↗ till inläggetDu kunde väl satt in en smiley eller något liknande så hade jag kanske fattat.du förstod förmodligen inte ironin i mitt inlägg :/
:zzz:
Jag brukar inte se så många debatter. Möjligen om det handlar om pirat kopiering eller nått annat intressant.