💬
Logga in
Fuska.se

Någon Som Lirar Knights Online?

41 svar · startad

Trådstartare #1

Tänkte höra om någon nisse spelar det gratis MMORPG spelet Knight Online? :)

Själv så gillar jag spelet skrapt men deras servrar är lite knasiga ibland och så är det ganska många buggar i spelet.

Jag har en Mage i level 19, Warrior i level 21 och en Rouge i level 23 på Beramus serverna.

För er som inte vet vad det är kan jag säga att det är nästan som WoW fast gratis. Ni kan läsa mer och ladda hem det ifrån http://www.knightonlineworld.com/ :)

Mer gratis spel till folket! ^_^

Jag tycker att det är dåligt....

Jag tröttnade på det efter typ 1 timme

Och det är inte som wow , wow har en mycket mycket större värld och bättre grafik och månadskostnad :) !!

Och så är det förstås lite fler (seriösa) spelare

du skulle lagt det här ämnet i webbspel

Trådstartare #4
↗ till inlägget

Och det är inte som wow , wow har en mycket mycket större värld och bättre grafik och månadskostnad :) !!

Men jag skrev nästan. Grafiken vet jag är mycket bättre i wow om man jämför med KO där grafiken suger allt och så världarna i KO är ganska stora för mig. :P

Jag skulle jättegärna spela Wow om dom inte hade en månadskostnad som var så j*vla dyr. :angry:

Japp, håller med dig om månadskostnaden, det är därför jag har köpt Guild wars!

12 May 2005

själv så spelar ja KO .. O Det E Skit Skoj :P Har En Mage Lvl 21 o En Warrior Lvl 11 :P

1 Jun 2005
Trådstartare #7

Bumpar upp tråden och jag har spelat lite mer än sist! :P

Beramus:

Archery Rouge lvl 30

Priest Rouge lvl 23

Warrior lvl 21 (spelar inte på den något mer)

24 Jun 2005

Yoo Ännu Lite Mer Action I SpeleT :P

Mage lvl: 29

Rough lvl: 20

Priest lvl: 18

Warrior lvl: 18

Warrior lvl: 11 :P

Trådstartare #9

Min Priest är i level 30 nu. :)

1 Jul 2005

N1c3 DumBom :P

Mage lvl: 31

Rouge lvl:20

Rouge lvl: 17

Mage lvl: 10

Warrior lvl: 18

Warrior lvl: 10

Priest lvl: 17

Puuh tror det vart alla :P

e knights online kul? :huh:

Knight online e faktist kul för att vara ett gratis online spel. Men min acc vart hackad så jag var tvungen att göra en ny :( .

Egentligen så är grafiken i wow inte så specielt bra men jag kommer nog kanske att köpa det om månads kostnaden går ner. Säkert för att spelet har börjat bli så stort nu så kommer kanske månads kostnaden gå ner så ennu fler köper spelet.

2 Jul 2005
Trådstartare #13

Jag är jävligt sugen på Guild Wars. Men jag vet inte riktigt om jag ska köpa det. <_<

ja köpte det har spelat högst 30 min va så JÄ*lA TRIST!!!!!

3 Jul 2005

Jag har en Mage på lvl 29 på Diez 1 som heter Langalos :kung:

4 Jul 2005

jag har en Warrior i lvl 27 (snart 28). Han heter TheMan92 i B. alltså Beramus..

tråkigt efter en halvtimme

5 Jul 2005

TRÅKIGT EFTER EN HALVTIMMA!!.. då gillar inte du rollspel.. eller rättare sagt MMORPG..har någon nåt bra namn på min nya clan jag ska skapa med min mage som är i lvl 19

jo ja gillar world of warcraft så j*vla mycke..=)

ja..WoW är samma sorts spel som KO.. för båda spel är MMORPG..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in