💬
Logga in
Fuska.se

Norton Anti Virus?

9 svar · startad

Vi har ju Norton Anti Virus på min data men tar det verkligen bort spyware?

eller tar det bara bort virus?

beror på vilken version du använder. jag har absolut för mig att den senaste versionen tar bort spyware. men inte de andra.

enligt mig tar de inte bort nånting, de bara upptäcker vart de smittade filerna ligger och sen rapporterar, effektivt, javisst. får ta bort all skit manuellt

en annan rolig sak att veta om norton är att dom skickar ut sina egna virus. bra sätt att tjäna pengar- man får ett virus från norton och använder norton för att ta bort det ;) en kille jag "känner" trackade ett virus, tittade ursprungskälla, och efter en stund kom han och hans vänner framtill att de kom från just norton

Vilken Norton använder du?

13 May 2005

Jag har ju den senaste versionen och auto update...

Det fins inte med spyware program till din Norton version.

↗ till inlägget

Vi har ju Norton Anti Virus på min data men tar det verkligen bort spyware?

eller tar det bara bort virus?

Det e tyvär sant jag har det Men med Adaware lavasoft försvinner det

Tyvär kommer jag inte ihåg sidan för Adaware som tar bort det :bah:

Men jag hoppas du e glad av svaret :kung: :gitarr: GL HF :cool:

15 May 2005

jag har aldrig hört att norton tar bort spyware. för jag har ett annat program för spyware

↗ till inlägget

enligt mig tar de inte bort nånting, de bara upptäcker vart de smittade filerna ligger och sen rapporterar, effektivt, javisst. får ta bort all skit manuellt

en annan rolig sak att veta om norton är att dom skickar ut sina egna virus. bra sätt att tjäna pengar- man får ett virus från norton och använder norton för att ta bort det ;) en kille jag "känner" trackade ett virus, tittade ursprungskälla, och efter en stund kom han och hans vänner framtill att de kom från just norton

Ja, det skulle kunna vara logiskt att de skickar ut virus men tror inte det, alltså.. ;)

Ska man ha en norton version som tar bort spyware får man köppa norton internet security då tar det bort spyware.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in