💬
Logga in
Fuska.se

Pokémon Gul : Bulbasaur!

21 svar · startad

LÅS NU!!

Senast ändrad:

Jag pratar med tjejen som har bublasaur men hon säger bara

I take care of injured pokemons. I need a good trainer to take care of bublasaur!

Det säger hon typ! hjälp !  Hur får JAG den?  

Jag har klarat 4 gym!!

Jag har för mig att man ska ge nåt till henne eller göra nån sak men jag minns inte riktigt för det var ca 3 år sen jag körde gul!

Ska man kanske ge henne potion eller nåt sånt???

Ska man kanske ge henne potion eller nåt sånt???

Jag minns tyvärr inte! Jag kan inte lova något men testa! Annars kan du vänta tills någon annan kanske svara på den här tråden! :?

ska man inte bara bli en stark tränare för att få han eller är det squrtel?

5 Jan 2004

nej, pikachu måste vara jätteglad, för att man ska kunna få bulbasaur! och man ska ha me sej pikachu, å visa henne pikachu, å om den e tillräckligt glad, får du bulbasaur.

Då är ett tips att först hela din Pikachu i Pokemon Centret så att den är fullt i liv och sånt! Sen ger du en massa potion åt den men det står bara att den inte vill ha det men ge den ändå, Till slut blir den jätte glad och då kan du testa att få Bulbasour!

Guldig Mjö

gå till pokemon f*n club i vermillion där finns det en clefairy pikachu blir kär i.

gå sen till bulbasaur så får du den=P

6 Jan 2004

de enklaste e la att ba träna pikachu...

det e bara o träna so man blir bättre så får man han sen

nej, pikachu måste vara jätteglad, för att man ska kunna få bulbasaur! och man ska ha me sej pikachu, å visa henne pikachu, å om den e tillräckligt glad, får du bulbasaur.

Hur glad ska den vara typ ? så att den hoppper och sen viftar med örat?

Ditt andra inlägg!

Vilken lvl i så fall

han ska ha massa hjärtan o hoppa massa med

7 Jan 2004

jag hade inte gett min pikachu nåning men utan att dött med den en enda gång så hade jag klarat Vermlion citys gym innan jag kunde få den...

best of best- ja tror de räcker me att den hoppar upp å ner jättesnabbt. vilken level, de beror på hur mycket tränig din pikachu får.

0014- ja känner en kille som har haft gul sen femman, å han har aldri fått bulbasaur! han gillade inte pikachu, så...

18 Jan 2004

Gillar inte heller Pikachu den e jätte dålig!

19 Jan 2004

nja, kanske de, men om man vill ha bulbasaur, så måste man träna pikachu för att få den glad...

Guldig Mjö

har ingen lyssnat på mej?

tar timmar att träna pikachu detta går på en halvminut.

gå till pokemon f*n club i vermillion där finns det en clefairy pikachu blir kär i.

gå sen till bulbasaur så får du den=P

20 Jan 2004

nej, de går itte, pikachu e ba kär så länge man är i de rummet som clefairy finns i, sen blir den normal!

det stäämer bra den suger

21 Jan 2004

Men om du tar hand om Pikachu så får du sen Bulbasaur. Om Pikachu är så dålig så får du lägga ner tid att träna den...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in