hur besegrar man final bowser i super mario 64 ds!!!!!!!???? :( :cry: :blink: :evil:
Hjälp Mig!
Som de andra, snurra honom i minorna (Dock 3 ggr i finalen) ;)
men det går inte! minorna är utom räckhåll när han har förvandlat arenan till en stjärna! :o :angry: :unsure: :wacko:
Snurra längre kanske...
Har inte klarat banan innan bowser ännu så jag vet inte...
Förresten... Om man klarat banan innan bowser men inte klarar bowser, Behöver man klara banar igen för att komma till bowser???
Jag klarar inte heller av bossen det är jättesvårt om man ska snurra han till bomberna dom är jättelångt bort.. Inget tips som hjälper ?
// Waddis :gitarr:
Jo Snurra skärmen tills du ser en bomb sen snurra och kasta han och gissa som proffsen gör.
Gissa? Jag gissar väldigt nice isf. Han hann inte göra ett skit =P Missade inte en enda mina ^^
han är ju bara så j***a svår.... :(
mm han e asvår men snurra så mycket du kan o så snabbt du kan också så går det ja har gjort det lycka till :D
han e iallafall jävlit mycke lättare än den på n64...
mjoo
den på n64 gör han knappt något
hela 64 spelet ä svårare än på ds...
tips snurra honom till kanten av stjärnan gör så här snurra sakta och släpp och inan han hiner resa sig tar du tag i honom och upprepar samma procedur om o om o om igen det var så jag klarade honom :student:
mm han e asvår men snurra så mycket du kan o så snabbt du kan också så går det ja har gjort det lycka till
jag tycker att det e svårare att komma till han banan e ju jätte svår jag dör nästan hela tiden när jag försöker komma till han :)