Spelar mest fotboll, nån timme om dan.
Är Du En Sport Person?
↗ till inläggetnä du käkar ju inget heller... :Pjag sportar inte...
Jag sportade mer förut , men nu har jag problem med min fot..
Spelade forboll förut för att jag ville testa någon ny sorts träning , men fotbolls träningar är ju inte speciellt jobbiga, förutom idioten..(eller vad ni kallar det..)
Jag sportar mest då och då... Jag gillar mest bollsporter dock.
Spelar väldigt mycket tennis men det är roligare än än dom andra sporter tycker jag. brukar bli runt 18 19 timmar i veckan
PRINC RULE THE COURT
Har 4timmars fotboll iveckan ( vanligt ) 2timmar handboll sen spelar jag fotboll på fritiden 1gång om dagen ungefär[1tim] sen joggar jag cirka 1tim sen cyklar jag cirka i 15min sen går jag ibland oxå ungefär 1tim.
Jätte kul <_< .
Vet inte om det är sport men jag gymmar övar upp konditionen styrketränar. Och tränar fotboll.
↗ till inläggetSpelar väldigt mycket tennis men det är roligare än än dom andra sporter tycker jag. brukar bli runt 18 19 timmar i veckan
PRINC RULE THE COURT
Har inte du skola?
När hockeyn kommer igång igen blir det ca 7 timmar i veckan
↗ till inläggetdet är 24 timmar varje dag. Så du kan räkna med att han har god tid på sig. Eller så har han hoppat av skolan.Spelar väldigt mycket tennis men det är roligare än än dom andra sporter tycker jag. brukar bli runt 18 19 timmar i veckan
PRINC RULE THE COURT
Jag tog 6-10 timmar, det är nästan bara fotboll
ca 10 timmar
2 timmar basket i basketlaget och 1 timma basket med vänner
Jag sportar mer än 10 timmar varje vecka.
3-5 timmar på sommarn o 10 timmar på vintern
lite då o då . ca 2,5 timmar i veckan kanske .. beror på
Samma här....... :rambo: :D
hmm jag älskar fotboll... spelar fotboll 14 timmar i veckan typ mimnnst 10 högst 15 :D :lol: :rolleyes: :cool: