linus2 Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Hur får man celebi jätte enkelt när man börjar spelet??? Jag har hört och prövat andras tips, men dem fungerar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Inte för att jag tänkte svara (för jag har ingen) men varför har du bifogat en bild på en Grumpig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Jag har Celebi gjenom att jag gick til en butik där fom hadde någon sorts maskin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Hur får man celebi jätte enkelt när man börjar spelet??? Jag har hört och prövat andras tips, men dem fungerar inte. helt onödigt SLUTA SPAMA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Hur får man celebi jätte enkelt när man börjar spelet??? Jag har hört och prövat andras tips, men dem fungerar inte. §1.19 - Att skriva/antyda att någon bryter mot någon regel, ANMÄL istället. - Tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg