💬
Logga in
Fuska.se

En Fråga Om Fable....

10 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

efter man klarat wasp drottningen.. så när man går till map room igen finns det tre quest.. som typ nån troll attack på hook coast... men man har inte tillräckligt med renown för att göra dem vid det tillfället.... men dem försvinner sen när man gör nästa quest... nån som ens har gjort nån av dem?

Nivå 10 · Veteranfuskare

jag hade tillräckligt med renown för att göra det...

17 May 2005
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

konstigt... bara efter wasp queen?? men det står att det är på hook coast och dit kommer man juh inte förrens i slutet... :huh:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag har inte sett något sånt...

18 May 2005
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5

starta en ny så finns dem där direkt efter att du ägt wasp queen

22 May 2005
Nivå 1 · Novis

tror ändå inte du kan knäcka trolls direkt efter wasp-queen ägningen

23 May 2005
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #7

det är någe snow troll och det möter man ju aldrig i spelet? och efter som belöningen bara är 200 guldmynt så kan det juh inte vara så svårt...

( det finns 2 andra oxå som man inte kan ta... )

25 May 2005
Nivå 0 · Nykomling

kommer ihåg när min Bror spelade Fable 2.. han gjorde en ond gubbe som hade röd sprängda ögon och horn i pannan och var blek som f*n :) :evil:

27 May 2005
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #9

fable 2 finns inte.... och det där hör inte till ämnet..

6 Jun 2005
Nivå 0 · Nykomling

man har inte tillräckligt men renown för att det är typ som ett skämt från utvecklarnas sida men om man typ springer runt och slår alla på guilden så får man väll mer renown? trollet är ett vitt earth troll som man slåss med på hook coast

18 Jun 2005

aykaramba har rätt de e inget specielt använd trofeen wasp queens head för att få renown

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in