naruto rockar Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 http://www.zelda.com/universe/ här hitta jag namnet alla fALL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Finns det något releasedatum på spelet än??? I November tror jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 e inte detta stället från zelda the wind waker i bakrunden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Finns det något releasedatum på spelet än??? I sista kvartalet ska spelet kommaNamnet såg jag för nån dag sen men dom hade inte fåt bekräftat om det skulle heta så, men det blev det Nu är det bara att vänta och se när det kommer ut vilken dag då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Namnet var coolt :) De här kommer vara ett av tidernas bästa spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clavat Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Namnet var coolt :) De här kommer vara ett av tidernas bästa spel. Aaa :) men de är en sak ja undrar :blink: Kommer man få Välja stages? på spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Vad är stages för nått? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Aaa :) men de är en sak ja undrar :blink: Kommer man få Välja stages? på spelet? Menar du typ att man kan välja att hoppa till en speciell del i spelet som sista bossen eller nåt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jag vet inte vad han menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 21 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 (redigerat) Zeldaserien har alltid varit ett sammanhängande spel inte en massa levlar om du menar det. Vad jag vet om storyn kan ni läsa i >>den andra tråden jag skrev det i<<. Redigerat 21 Maj 2005 av shacti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Spelet kommer 28 november :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 (redigerat) Svarar på Narutos bild: Näh, men det liknar faktiskt forbidden woods, men det är nog inte de... Redigerat 22 Juni 2005 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg