💬
Logga in
Fuska.se

Värsta Eller Bästa Minnet

37 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #21
↗ till inlägget

Vad är era värsta/bästa minnen som ni kommer ihåg.Mina är:

När jag och min syrra var små, så bet min syrra mej på ryggen och sa att jag hade själv gjort det.Förstår inte hur hon tänkte :huh:

När det var jul tror jag,(var 5-6år) så var jag väldigt törstig och såg en plastmugg men något man kunde dricka.Jag trodde det var dricka eller vatten men i själva värket var det något annat.När jag drickte upp det som fanns där så blev det välldigt tort i halsen, för det var Wisky jag hade druckit(välldigt äckligt om jag får säga, kommer aldrig att dricka det när jag blir vuxen. <_<

sedan kommer jag inte ihåg mer.

Var visst inte 6 år när jag råkade dricka whiskey utan 3år :P

Undra om pappa visste att man inte skulle ha framme saker som wiskey för småttingar :D

Nivå 8 · Veteranfuskare

Mitt värsta måste ha varit när jag skulle byta propellerrör på min RC-båt och...

...nä det gör för ont att berätta... :unsure:

21 Jun 2005
Nivå 5 · Fuskare

Finns ju mycket att berätta om....

Titta bakåt och sprang sen när jag skulle se så att jag inte sprang in i nått blev det svart några sekunder och låg jag där på marken för att jag råka springa in i en lyktstolpe (stava :P)

Sedan trillade jag från ett träd och bröt en gren och landade på hunskit på köpet.

Har inge direkt bästa minne....

24 Jun 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #24
↗ till inlägget

Titta bakåt och sprang sen när jag skulle se så att jag inte sprang in i nått blev det svart några sekunder och låg jag där på marken för att jag råka springa in i en lyktstolpe (stava :P)

Sedan trillade jag från ett träd och bröt en gren och landade på hunskit på köpet.

Hahaha den senaste var bra :D

Har ett till, men det är ett jättenytt minne elle vad man kan kalla det

Fick reda idag att min mammas farbror hade dött, han hade ramlat ner för en trappa i vänersborg, det är det värsta nya minnet jag har. Han var assnäll.

:unsure: :(

25 Jun 2005
↗ till inlägget

Samma här. När jag va 6 år lekte jag kul med mina kompisar. Vi springer bort från min kompis . Vi båda kollar på han som är han. Vi springer så kråkar min kompis i ett träd i huvudet jag efter. Så landa jag på honom så den andra dumma idioten snubblar och rammlar på oss. han vägde minst 50 kilo <_<

Mitt bästa minne va när. jag och min kompis spela fotboll det var för 2 veckor sen. Han rullade bollen till mig. Fick en otrolig träff. Den flög en massa meter bort. Så var min ovänn på väg till mig för att bråka. Så träffa bollen han . Han sa j*vla idi... Boommm !! mitt i huvudet. f*n va AEGD han blev.

Senast ändrad:

26 Jun 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

mitt värsta minne e ifrån mars när min pappa dog

Nivå 10 · Veteranfuskare

Min mardrömmar sen jag var liten, typ 3-4 år....

Jag kommer ihåg snöstormen i Novemeber 1995,

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

hehe vilken drömträff :lol: min kompis ficken otrolig skruv som händer typ en gång på sextimiljarder skott jag stod i mål och han sköt från ca. 20m och bollen for en bit över ribban då fick den mittiallt en super skruv och på något konstigt sätt studdsade mot nätet bakom målet och skruvade tillbaks över riban och i mål :) själv var jag chanslös jag bara tittade på hur bollen for, jag var ju beredd på att bollen skulle gå över när det hände det var coolt :cool:

Senast ändrad:

27 Jun 2005
Nivå 4 · Lärling

Mitt värsta minne är nog när mina föräldrar berättade att dem skulle kilja sig. 5 dagar innan julafton 2004. God Jul! <_<

Bästa? När min katt fick ungar... det var så sött!! Fem små katt ungar... jag kunde hålla alla i min famn sammtidigt... typ det fick plats tre i hand sammtidigt.. så små var dem!

Nivå 4 · Lärling

Värsta... Jag fick en 20 kilo tung klocka på ryggen när jag var 7-8 år. Aj...

Jag fick inte nån allvarlig skada iaf. Det var en sån här klocka som finns i kyrkor, fast mindre.

Bästa jag kommer ihåg:

Jag blev så irriterad på en retsam liten sk*t i klassen (går inte längre i vår skola)

Så till sist spöade jag honom. riktigt mycke. Han började lipa och sprang iväg.

Hämnden var ljuv.

Ps: jag e INTE våldsam i vanliga fall :P )

Senast ändrad:

28 Jun 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Bästa? När min katt fick ungar... det var så sött!! Fem små katt ungar... jag kunde hålla alla i min famn sammtidigt... typ det fick plats tre i hand sammtidigt.. så små var dem!

Sånt är hemskt, jag drömde nåt om en läskig brandbil när jag var liten... :unsure:

2 Jul 2005
Nivå 2 · Novis

det bästa var när jag fick en kattunge :D

Nivå 5 · Fuskare

värsta var när min kanin dog, han var bara 2 år "snyft"! :(

5 Jul 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

ett av mina bästa minnen var när vi fick hundvalpar

9 Jul 2005
Nivå 2 · Novis

Värst var det när min fågel dog..en vildfågel som jag hade gjort tam , den drunknade .. :( , jag kunde inte sova på typ 2 dagar , var typ bara 5-6 år då..

14 Jul 2005
Nivå 7 · Fuskare

mitt roligaste minne var när ja var liten, då gillad ja o springa. Alltid när snubblade så sa ja att benen sprang ifrån mig......... sen reste ja mig upp o fortsatte att springa tills ja trilla igen........

Mitt bästa minne nu är Iron Maiden 9:e Juli 2005 på Ullevi :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in